loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
Hossein بازدید : 19 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)



خسه در ترکیب اصلی تیم کارلو آنچلوتی بود و به سبک خودش پاسخ اعتماد مربی را داد: به ثمر رساندن گل اول رئال مادرید در کُلیسِئوم. در اینجا مصاحبه بعد از بازی او را می خوانیم:

گل:

"من واقعاً به خاطر گلهایی که برای تیم به ثمر می رسانم خوشحالم و برنامه ام این است که همین روند را حفظ کنم. من مصمم هستم تا از دقایقی که در اختیارم گذاشته می شود استفاده کنم و به تیم کمک کنم، کاری که هر بازیکنی باید انجام دهد. هدف رسیدن به گل دهم؟ رسیدن به آن تعداد قدم بزرگی خواهد بود، چرا که شما هرگز نمی دانید چه مدت برای باشگاه بازی خواهید کرد. مهمترین مسئله این است که تصمیم گیری را برای مربی سخت کنم. شاید من در بهترین فرم کارنامه ورزشی ام باشم اما من به این مقدار قانع نیستم و بیشتر می خواهم."

جام جهانی:

"نمی دانم گفتن این حرف دیوانگی است یا نه، اما رفتن به جام جهانی غیر ممکن نیست. اسپانیا نسلی از فوتبالیست های فوق العاده دارد، کسانی که قهرمان فعلی دنیا هستند، و خدا را شکر فوتبال اسپانیا پیشرفت زیادی کرده است. با توجه به این، فکر می کنم کار واقعاً سختی دارم. به همین دلیل است که بازی کردن و حضور مداوم در ترکیب تیم برایم مهم است... با وجود این نسل از بازیکنان بزرگ، کار من سخت تر هم می شود."

رقابت با بیل:

"با توجه به گفته های مربی در مورد انتخاب ترکیب، دلایل ورزشی بسیار مهم تر از دلایل بنیادی است. من تلاش می کنم و در تمرینات و در طول بازی او را ترغیب می کنم. در این باشگاه هر بازی یک آزمون است. شما باید کار را برای هم تیمی هایتان هم سخت کنید. اگر من در ترکیب اصلی بودم، آنها هم همین کار را می کردند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 3,832
  • بازدید کلی : 10,020
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30