loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
Hossein بازدید : 34 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

به ندرت پیش می آید که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید درمورد زندگی شخصی اش وبه ویژه نامزدش ایرینا شایک صحبت کند اما او  در گفتگوی اخیرش با ویژه نامه اسپورت اند استایل روزنامه اکیپ فرانسه این کار را انجام داده.

ستاره پرتغالی در پاسخ به سوالی در مورد زن ایده آلش بدون لحظه ای درنگ گفت:« نامزدم! او همه ویژگی هایی که من در یک زن به دنبالش هستم را داراست. علاوه بر زیبایی اش همه ویژگی های خوب دیگر را دارد. ایرینا در زندگی من واقعا نقش مهمی دارد و خیلی از من حمایت می کند.»

رونالدو که اخیرا خط تولید لباس زیر را به راه انداخته در ادامه یادآوری کرد که قصد دارد تا به برخی از هوادارانش در توئیتر از این لباس ها هدیه بدهد و یادآوری کرد که تمایل زیادی دارد تا خط تولید لباس های زنانه را نیز راه اندازی کند. رونالدو گفت:«من به تمام دوستانم از این لباسها داده ام و همه شان راضی بوده اند. امیدوارم که سایر دوستانم در دنیای فوتبال هم از این لباسها استفاده کنند.خودم دوست دارم که یک خط تولید لباس با مارک CR7 بزنم. آیا از ایرینا به عنوان مدل تبلیغاتی لباس های زنانه ام استفاده خواهم کرد؟چرا که نه..هرگز نگو هرگز.روزی که از فوتبال خداحافظی کرده و کفش هایم را آویزان کنم به دنیای مد خواهم رفت. هرزمان که پروژه ای مرتبط با مد به دستم می رسد واقعا وسوسه می شوم.نامزدم هم مدل است و این هم می تواند روی ذهنیت من تاثیرگذار باشم. ولی درحال حاضر تمرکزم را روی فوتبال قرار داده ام. »

لازم به یادآوری است که ایرینا شایک ،نامزد رونالدو یک مدل روسی است که در دنیای تبلیغات نیز چهره ای شناخته شده است.

سوال بعدی که از کریس پرسیده شد این بود که آیا تا این حد که بلاتر گفته او شیفته رفتن به آرایشگاه و طراحی موهایش است. او پاسخ داد:« دوست دارم که موهایم مرتب باشد و مدلهای جدیدی را امتحان کنم.»

کریس در ادامه راجع به پسرش سه ساله اش، کریستینیو نیز صحبت کرد وگفت:« می خواهم بهترین های دنیا را به پای پسرم بریزم.آرزو دارم که پسرم فوتبالیست شود و روزی جای من را پر کند ولی من او را مجبور نخواهم کرد که این مسیر را طی کند.» ستاره پرتغالی همچنین راجع به زندگی شخصی اش گفت:« خانواده من هم همراه با من در روزهای سخت، سختی می کشند ولی باید مثبت اندیش بود. مطمئنم که این روزها می گذرند.»

کریس همچنین از عشق وعلاقه اش به کلکیسون اتومبیل هم صحبت کرد:« من یک بنتلی، دو تا فراری، یک آئودی، یک پورش، یک ماسراتو، یک لامبورگینی و چند ماشین دیگر دارم که عاشقشان هستم.» و درعین حال یادآوری کرد که کلکسیون ساعت دارد و مارک های مورد علاقه اش در ساعت ، تام فورد، دی.اس کوارد2 و دلچه اند گابانا هستند.

اوهمچنین درمورد توپ طلا و پاسخ به این سوال که آیا صحبت های اخیر بلاتر و طرفداری اش از مسی باعث رسیدن توپ طلای امسال به ستاره آرژانتینی خواهد شدیاخیر گفت:« حالا خواهیم دید.من ازاینکه این جایزه را در سال 2008 مال خودم کردم خوشحالم.»

mil@d بازدید : 35 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6-1 تیم شالکه را مغلوب کند و قدم بزرگی برای صعود بردارد. گل های کهکشانی ها را در این دیدار رونالدو (2بار)، بیل (2بار) و بنزما (2بار) به ثمر رساندند.

پس از پایان مسابقه کریستیانو رونالدو در مصاحبه با +Canal درباره این بازی به گفتگو پرداخت:

شرایط تیم و مسابقه

"من فکر می کنم تیم بازی های خوب در این فصل زیاد داشته است و این بازی یکی از آن هاست. شالکه در روز خوب خود نبود و ما اجازه ندادیم که آن ها فوتبالشان را بازی کنند. از این برد خوشحال هسنیم چون که به مرحله بعد بسیار نزدیک شدیم."

زدن 6 گل توسط مثلث بیل، بنزما و رونالدو

"هر سه ما امشب خوب بازی کردیم و آماده بودیم، نه فقط ما که گل زدیم بلکه تمامی بازیکنان از ایکر گرفته تا مدافعین و هافبک ها همه وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما در روز خوب خود بودیم و همین عامل باعث پیروزی پر گل شد."

زدن گل های بیشتر

"همانطور که گفتم دروازه بان آن ها در بعضی از صحنه ها عالی بود، ولی من در نیمه دوم دست نکشیدم و با کمک هم تیمی هایم توانستم دو گل به ثمر برسانم."

محرومیت

"اتفاقی بود که افتاد و گذشت. من نا امید و ناراحت بودم چون سزاوار سه جلسه محرومیت نبودم اما در حال حاضر کاملا خوشحال هستم."

آمادگی برای دربی

"ما کاملا باانگیزه هستیم. ما رئال مادرید هستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در ویسنته کالدرون می کنیم."


Hossein بازدید : 17 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

ملی پوش پرتغالی دو بار دروازه شالکه را باز کرد تا شمار گلهای خود در این فصل از چمپیونزلیگ را به عدد 11 برساند، در حالیکه در 2 گل دیگر تیمش هم نقش داشت تا حضورشان در مرحله یک چهارم نهایی را در فلتینس آرنا قطعی کنند.

هوودس به Der Westen گفت: "رونالدو همه جا بود. او ثابت کرد که بهترین بازیکن دنیاست. او نه تنها گلزنی کرد، بلکه در مجموع عملکردی باورنکردنی داشت."

هونتلار در آخرین دقیقه از مسابقه به عنوان دلداری، یک گل به یاد ماندنی به ثمر رساند، اما مدافع تیم شالکه اذعان کرد که تیمش فاقد کیفیت لازم برای متوقف کردن رئال مادرید بوده است.

"ما اشتباهات احمقانه ای انجام دادیم اما امشب ما مقابل یک حریف قدرتمند قرار گرفته بودیم. ساده بگویم، ما کیفیت لازم برای رقابت کردن با تیمی مثل رئال مادرید را نداشتیم، تیمی که امشب در کلاس بالاتری نسبت به ما قرار داشت."

او ادامه داد: "بدیهی است که این یک تجربه ناگوار بود. ما شجاعانه جلو می رفتیم، اما بعد از پیش افتادن آنها، رئال منتظر بود تا ما اشتباه کنیم تا به شدت ما را تنبیه کنند. ما در برنابئو نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا با سری بالا از رقابت ها کنار برویم."

بازی برگشت دو تیم 18 مارس و در ورزشگاه سانتیاگو برنبائو برگزار خواهد شد.

Hossein بازدید : 16 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

كریستیانو رونالدو در یك هفته،‌آقای گلی چمپیونزلیگ را پس گرفت . ایبرا با دبل مقابل لوركوزن ده گله شده بود اما كریستیانو در ولتینس ارنا دو گل زد و یازده گله شد .


ستاره پرتغالی اولین بازیكن تاریخ چمپیونزلیگ است كه در سه فصل پیاپی در این تورنمنت ده گل یا بیشتر می زند .
shervin بازدید : 18 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
  كارلوس كي روش ، مربي تيم ملي ايران گفت :"‌اميدوارم كه جام جهاني فرصتي باشد تا كريستيانو خود را به عنوان بهترين بازيكن جهان تثبيت كند . سال خوبي داشته و در سالهاي اخير بي نظير بوده است . حالا اميدوارم كه با پرتغال در جام جهاني پيش برود و پادشاه جام جهاني شود .  "

مربي تيم ملي ايران ادامه داد :" مشكل است كه ايران قهرمان جام جهاني شود ،‌به همين خاطر اميدوارم پرتغال قهرمان شود . "

Hossein بازدید : 18 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو دیروز در شرایطی که قصد ترک کردن شهرک ورزشی والدبباس را داشت، با هواداری روبرو شد که در مقابل درب شهرک ورزشی رئال می خواست از او امضا بگیرد.

در شرایطی که فابیو کوئنترائودرکنار رونالدو و روی صندلی کمک راننده ماشین سی آر7 نشسته بود، کریس ماشین را متوقف کرد و شیشه اتومبیل را پائین کشید تا پاسخ محبت های بی دریغ هواداران را بدهد؛ برخی از این هواداران با کریس عکس می گرفتند و برخی ها نظرات بامزه ای می دادندو یکی هم از کوئنترائو پرسید:« چرا اینقدر جدی هستی؟» دراین میان یکی از این هواداران که از کریس امضا می خواست، خودکار به همراه نداشت و همین باعث گله رونالدو شد. رونالدو به این هوادار که خودکار نداشت گفت:« بدو بدو، باید بروم.باید خودکار به همراهت داشته باشی»

دراین لحظه چهره فابیو کوئنترائو هم دیدنی بود و به نظر می رسید که او به زور جلوی خنده اش را گرفته است


Hossein بازدید : 20 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

تمرین دیروز رئال مادرید یك اتفاق جالب داشت . بازیكنان به چهار دسته پنج نفره تقسیم شدند تا بازی جدی دستگرمی را داشته باشند .


برنده این تورنمنت ،‌تیمی بود كه كریستیانو ،‌په په ،؛ كوئنت رائو ، ایسكو و پاچكو ، دروازه بان كاستیا را داشت . كریستیانو پس از بردن این تورنمنت به شوخی به خبرنگاران گفت :"‌تمرین را دوست داشتم ،‌تیكی تاكای پرتغالی بود "

موراتا نیز جوب خوب رختكن را نشان داد و با شوخی به كوئنت رائو گفت :" این جنگ آكادمی مقابل پرتغالی ها بود "

mil@d بازدید : 17 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


رونالدوتا به امروز موفق شده تا 52 گل در دقایق اول تا پانزدهم بازی به ثمر برساند و در دقیقه 3 بازیها در کل 7 گل زده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، کریستیانو رونالدو حالا رکورد جالبی را به نام خودش ثبت کرده است و آن هم این است که او در تک تک دقایق بازیها، از دقیقه یک تا نود موفق به گلزنی شده است. این نتیجه تحقیقی است که توسط مجله هلندی «فوتبال اینترنشنال» به دست آمده. این مجله به طور متوسط هر هفته 800 هزار خواننده دارد و این گزارش را در صفحه توئیترش منتشر نموده است

با پنالتی دومی که کریستیانو رونالدو در بازی سه شنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید مبدل به گل نمود، پازل گلزنی رونالدو در تک تک دقایق بازی ها کامل شده است . چرا که تا قبل از آن بازی ، تنها دقیقه ای که رونالدو در آن موفق به گلزنی نشده بود، دقیقه 15 بازی بود که گل دوم رئال در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی مقابل اتلتیکومادرید در دقیقه 15 بازی توسط کریس تبدیل به گل شد تا پازل او کامل شود

جالب اینجاست که رونالدوتا به امروز موفق شده تا 52 گل در دقایق اول تا پانزدهم بازی به ثمر برساند و در دقیقه 3 بازیها در کل 7 گل زده است

بازه زمانی ای که رونالدو در آن بیشترین گلها را به ثمر رسانده، 15 دقیقه پایانی بازیهاست. یعنی دقایقی که  سرنوشت بازیها رقم می خورند. رونالدو در مجموع 91 تا از گلهایش را در دقایق 75 تا 90 به ثمر رسانده و تعداد گلهایی که در وقت های اضافه ،یعنی از دقیقه 90 به بعد به ثمر رسانده، 22 گل است.

درگزارش این مجله به بررسی 405 گلی که رونالدو با پیراهن تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده پرداخته شده و آمار این گلزنی ها جالب توجه است:

گلزنی در نیمه اول : 177 گل ( 52 گل در دقایق اول تا 15) (68 گل در دقایق 16 تا 30) و 57 گل در دقایق 31 تا 45

گلزنی درنیمه دوم: 227 گل (63 گل در دقایق 46 تا 60)- 73 گل در دقایق 61 تا 75 و 91 گل در دقایق 76 تا 90 و وقت های اضافه.


Hossein بازدید : 25 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
سایت رونالدو توسط خود کریس راه اندازی شد.

خود رونالدو درباره این سایت گفته:امروز باعث افتخار است که از سایت رسمی خود رونمایی

می کنم.این یک هدیه کوچک است برای شما.

ادرس سایت:

www.cristianoronaldo.com

کریس در این سایت بیشتر اخبار و عکس های جدید از خودش رو منتشر می کنه...
Hossein بازدید : 17 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

بنزما – كریستیانو مهلك ترین زوج را در كل فوتبال اسپانیا تشكیل می دهند . در حقیقت این دو روی هم در این فصل پنجاه و دو گل در كل تورنمنت ها زده اند .

این در حالیست كه زوج مسی – الكسیس در بارسلونا موفق به زدن چهل و یك گل شده اند . زوج دیگو  كاستا – رائول گارسیا در اتلتیكو نیز چهل بار گلزنی كرده اند .

Hossein بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)



کاکا ستاره برزیلی سابق رئال مادرید در صحبت هایی به تمجید از کریستیانو رونالدو همبازی سابقش در لوس بلانکوس پرداخت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، کاکا ستاره برزیلی تیم فوتبال میلان ایتالیا در پرسش و پاسخ  وب سایت خبری این تیم ایتالیایی شرکت کرد و پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

برترین های فوتبال جهان: "بهترین بازیکنی که مقابلش بازی کردم؟ مسی و زیدان. اما کریستیانو رونالدو هم بهترین فوتبالیستی بود که در کنارش به میدان رفتم. بهترین مدافع؟ بدون شک پائولو مالدینی. تا به حال نظیرش را در فوتبال جهان ندیده ام."

کلارنس سیدورف: "او اول هم تیمی فوق العاده ای برای من بود و حالا بسیار خوشحالم که مربی من هم شده است، اطمینان دارم که وی در کارش موفق خواهد شد."

کاکا به عنوان سرمربی: "کسی از آینده خبر ندارد، در حال حاضر پاسخ من منفی است، من به مربیگری علاقه خاصی ندارم اما شاید پس از بازنشسنگی ام از فوتبال، دلتنگی حضور در زمین بر من غلبه کند و به مربیگری روی بیاورم. فعلا چیزی معلوم نیست." 

گفتنی است ستاره برزیلی فعلی روسونری ها در حد فاصل سال  های 2009 تا 2013 در 120 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و موفق به زدن 29 گل و ارسال 32 پاس گل هم شده بود.


Hossein بازدید : 18 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام - کریستیانو رونالدو اولین خرید دیود بکهام در لیگ آمریکا
دیوید بکهام با خرید باشگاه میامی به صف بازیکنانی پیوست که قصد دارد ادامه فعالیت‌های ورزشی خودش را به عنوان مالک باشگاه ادامه دهد.
 
به گزارش روزنامه مترو، دیوید بکهام با خرید باشگاه میامی قصد دارد بازیکنان زیادی را به تیمش بیاورد تا بتواند میامی را به قدرت برتر فوتبال آمریکا تبدیل کند و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید نیز در صدر فهرست خرید‌های دیوید بکهام برای فصل آینده قرار دارد.
 
یکی از مسئولان باشگاه لس‌آنجلس‌گالکسی به روزنامه سان انگلیس گفت:‌ دیوید بکهام فهمیده است که باید برای تیم جدیدش چند بازیکن بزرگ را به لیگ آمریکا بیاورد و به همین خاطر تلاش زیادی کرده است تا چند بازیکن بزرگ از جمله کریستیانو رونالدو را برای آمدن به تیمش ترغیب کند. این را هم باید مد نظر قرار داد که رونالدو فوتبال آمریکا را دوست دارد. قطعا این چیزی نیست که رونالدو بخواهد آن را از رسانه‌ها پنهان کند. رونالدو دوست دارد که فوتبالش را در لیگ آمریکا به اتمام برساند.
 
دیوید بکهام که سابقه بازی در لس آنجلس گالکسی را در کارنامه خود دارد، ماه گذشته موفق شد باشگاه میامی را در لیگ آمریکا خریداری کند.
Hossein بازدید : 19 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user22475/news/thumbnail/1392154391_016185_1392154466_noticia_grande.jpg?itok=hqkBRK6E


 پدر مانكیو ، بازیكن اتلتیكو مادرید گفت كه كریستیانو رونالدو ، ستاره رئال پس از تا شدن گردن پسرش در دربی مادرید ، پس از بازی با او تماس گرفته و جویای احوال این بازیكن شده است .

مهاجم پرتغالی ناخواسته روی این حركت باعث تا شدن گردن مانكیو شد هر چند كه این حادثه به خیر گذشت و مشكل حادی برای این بازیكن پدید نیامد .  پدر مانكیو گفت :"‌كریستیانو یك پیامك فرستاد تا حالش را بپرسد . به او گفتم كه حالش بهتر است . بعدش كریستیانو پیغامی دیگر  فرستاد و ارزوی سلامتی و موفقیت در ادامه دوران ورزشی او را كرد . "
Hossein بازدید : 19 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


کریستیانو رونالو ستاره پرتغالی رئال مادریددر جریان بازی دیشب تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری دو بار دروازه تیم میزبان را باز کرد تا رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند.

او این دو گل را در بیست دقیقه ابتدایی بازی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در دربی های شهر مادرید و در جام حذفی 5 گله شود.

حالا و تا به امروز کریس در رقابت های این فصل34 گل به ثمر رسانده که 22 تای آنها در لالیگا، 9 تا در لیگ قهرمانان اروپا و  3 تا هم در جام حذفی به ثمر رسیده است.

با این دو گل، رونالدو از رکورد لوئیس آراگونس به عنوان برترین گلزن تاریخ دربی های شهر مادرید در جام حذفی پیشی گرفت. آراگونس در طول عمر فوتبالی اش در دربی های شهر مادرید در جام حذفی موفق به به ثمر رساندن 4گل شده بود

mehran بازدید : 20 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید درگفتگو با برنامه ایل سینیوری دل کالچو که از شبکه اسکای ایتالیا پخش می شود در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده

این گزیده ای از صحبت های رونالدوست:

 لادسیما: فتح دهمین قهرمانی اروپایی (لادسمیا) نباید برای ما تبدیل به یک عقده شود. هواداران و ما بازیکنان مدتهاست منتظر فتح لادسیما هستیم. رئال مادرید باید همیشه به تلاش برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی اش فکر کند ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزو و خواسته خیلی تیمهاست. من مطمئنم که امسال می تواند سال محقق کردن این خواسته باشد. ما تیمی فوق العاده و یک سرمربی خوب به نام آنچلوتی داریم که در کنار همه چیز،خوش شانس هم هست.امیدوارم که بتواند نشان دهد که این شانس با ماست

فتح دومین توپ طلا: اصلا توقعش را نداشتم که توپ طلا را ببرم. لحظات بی نظیری برایم بود. به ویژه وقتی که پسرم همراه با من برروی سن آمد. اشک هایم حکایت از احساسات درونم داشت. درعین حال اشک شادی هم بود که به خاطر تجربه آن شب مملو از احساسات سرازیر شده بود.آن اشک ها، اشک های صادقانه وشفاف یک انسان عادی بود. در طول مراسم کمی عصبی بودم. تا قبل از آنکه نام برننده مشخص شود، همه چیز مبهم بودودرعین حال کلی حس کنجکاوی داشتم. شنیدن نام من به نوعی حس آزادی بود. یک نفس عمیق کشیدم و مملو از احساسات شدم. واقعا تقعش را نداشتم ولی درنهایت نمی توانستم احساسات شادی درونم را ابراز کنم. توپ طلا بزرگترین جایزه و ثمره تلاشهای فردی برای هر بازیکنی است. انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا حس بی نظیری است.  من دوبار این حس را تجربه کرده ام و باید ببینیم که در اینده چه خواهدشد

 بالوتلی: من شخصا او را نمی شناسم و کارهایی که در خارج از زمین انجام می دهد هم چندان توجهم را جلب نمی کند . به نظر بازیکن خوبی می رسد که قادر است رد پایش را در میلان و تیم ملی ایتالیا برجای بگذارد و نشان داده که مهارت خوبی دارد

لیگهای اروپایی: من صادقانه می گویم؛ زیاد از لیگ ایتالیا خوشم نمی آید و با دقت چندانی لیگ ایتالیا را دنبال نمی کنم.هرچند که می دانم سطح فوتبال در لیگ ایتالیا خیلی بالاست. آنها همیشه در عرصه بین المللی و اروپایی جزو بهترین ها هستند  و نماینده های زیادی در جامهای جهانی و رقابت های اروپایی دارند. من نمی گویم که لیگ ایتالیا لیگ بدی است ولی مرا جذب نمی کند.من بازیهای زیادی از لیگ ایتالیا را تماشا کرده ام ولی به نظرم هیجان انگیز نمی آید. درلیگ ایتالیا تیم های خوب و بازیکنان خوبی هستند ولی من طرفدار لیگ برتر یا لالیگاهستم.شاید یک روز نظرم عوض شود.



Hossein بازدید : 19 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
زلاتان ابراهیموویچ و رونالدو - هدیه زلاتان به مناسبت تولد رونالدو + عکس


شب گذشته سالگرد تولد 29 سالگی کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید بود بر این اساس زلاتان ایبراهیموویچ هدیه جالبی را برای مهاجم کهکشانی‌ها به عنوان کادوی تولد از طریق توئیتر ارسال کرد.
زلاتان در توئیتر خود تولد ستاره پرتغالی را تبریک گفت و عکسی را منتشر کرد و خطاب به رونالدو گفت که لباس مورد علاقه او را برایش فرستاده است.

در مقابل رونالدو هم با خوشحالی از زلاتان تشکر کرد و به کنایه گفت که این هدیه بیشتر به من می‌آید تا به تو.

رئال شب گذشته موفق شد در برنابئو با سه گل اتلتیکو را مغلوب کند؛ اما رونالدو در شب تولدش در گلزنی ناکام بود.

ورزش 11 - هدیه زلاتان به رونالدو

Hossein بازدید : 20 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز در دیدار یکشنبه شب سن مامس، با رأی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا 3 جلسه از همراهی تیمش در رقابت های لالیگا محروم شد.

یک جلسه از این محرومیت بنا به قانون ماده 123 به دلیل ضربه زدن به ایتوراسپه است، و دو جلسه دیگر بنا به ماده 117 به خاطر حرکتی است که هنگام خروج از زمین و در مقابل داور چهارم انجام داد.

بنابراین کریستیانو در دیدار امشب مقابل اتلتیکو در کوپا دل ری حضور خواهد داشت، اما 3 بازی بعدی تیمش در لیگ را از دست خواهد داد. در غیاب کریستیانو رئال مادرید دو بازی خانگی مقابل ویارئال و الچه خواهد داشت و یک بازی خارج از خانه مقابل ختافه.

رئال مادرید درخواست تجدید نظر خود را روز جمعه ارائه خواهد کرد.

mil@d بازدید : 16 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

مارسلو که در جریان تساوی تیمش مقابل بیلبائو 90 دقیقه در زمین حضور داشت، در مورد احساسات تیمش بعد از شنیدن سوت پایان بازی توضیح داد.

"ما یک امتیاز به دست آوردیم، امتیازی که به دست آوردنش در این ورزشگاه بسیار سخت است، اما ذهنیت ما پیروزی در تمام بازی هاست. این همیشه ممکن نیست و ما باید تا پایان به کار خود ادامه دهیم. اتلتیک بیلبائو تیم خوبی است اما ما بدشانس بودیم و این مایه تأسف است."

وقتی در مورد تصمیمات داوری پرسیده شد، او گفت: "سخت است که یک بازیکن را به طور ناعادلانه از دست بدهید. اخراج کریستیانو عادلانه نبود، اما من در مورد اینکه قضاوت داور خوب بود یا نه صحبتی نخواهم کرد."

او در مورد اینکه داور قبل از زدن ضربه ایستگاهی سوت پایان بازی را به صدا در آورد نیز گفت: "چنین اتفاقاتی رخ می دهد؛ آن ضربه آزاد در موقعیت خطرناکی نبود که بتواند تفاوت ها را رقم بزند."


mil@d بازدید : 18 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

سن مامس جدید هنوز با کریستیانو آشنا نشده است اما استادیوم قدیمی اتلتیک بی شک خاطراتش را به استادیوم جدیدشان منتقل کرده چرا که هوااداران اتلتیک درخشش ستاره پرتغالی را از یاد نبرده اند .کریستیانو از ۹ بازی مقابل اتلتیک ، فقط در دو تایشان گل نزده و یازده بار موفق به گلزنی شده است . اولین بازی در استادیوم اتلتیک در ژانویه ۲۰۱۰ بود که خاطرات خوشی از آن نداشت و تیمش یک بر صفر باخت و گلی نزد . اما پس از آن ستاره پرتغالی رشد کرد . در برنابئو در بازی برگشت ، سه بار به اتلتیک گل زد و رئال پنج بر یک برد . در سه بازی بعدش در زمین اتلتیک هم سه پیروزی ۳-۰ را تجربه کرد .کریستیانو فقط چهار گل تا رسیدن به پوشکاش به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال فاصله دارد .

Hossein بازدید : 18 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)


رئال مادريد در مقابل تصاوير تلويزيوني  از كريتسيانو كه ستاره پرتغالي در اين تصاوير  آرام دستش را به صورتش مي زند ، از كريستيانو حمايت كرد . باشگاه معتقد است كه در تصاوير تلويزيوني مشخص نيست كه حركت كريتسيانو در مقابل چه كسي است اما اين حركت در مقابل داور چهارم نبوده است چرا كه از نظر زاويه ديد ، داور چهارم نمي توانسته هدف ستاره پرتغالي باشد . اين دفاعيه رئال در مقابل پرونده كميته مسابقات است كه چهارشنبه بررسي مي شود .

اين تصاوير در حال حاضر توسط كميته مسابقات در حال بررسي هستند و احتمال دارد كه باعث محروميت دو جلسه اي كريستيانو شوند . در گزارش داوري اما آمده است :"‌پس از اخراج كريتسيانو رونالدو ،‌بازيكن شماره 7 رئال ، در زماني كه داشت از زمين خارج مي شد ، چند بار به صورتش زد و به داور چهارم اشاره كرد . "

 

گررو :"‌كريتسيانو نبايد محروم شود " 
رافا گررو ، داور بازنشسته گفت كه كميته مسابقات نبايد كريستيانو رونالدو را بيش از يك جلسه كه به خاطر كارت قرمزش است ،‌محروم كند .

در حقيقت آيزا گامز در گزارشش ادعا كرده كه اين بازيكن به داور چهارم اعتراض كرده است اما گررو اعتقاد داردكه نيازي به محروميت نيست چرا كه هيچ توهيني نكرده است .

كريستيانو در اين بازي به اقسام و انواع شكل ها توسط بازيكنان اتلتيك زده شد اما داور در نهايت نه تنها كساني كه او را نمي زدند ، جريمه نكرد بلكه اين بازيكن را با محروميت مواجه كرد .


Hossein بازدید : 20 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)




توماس رونكرو ، سردبير اس به  انتقاد از عملكرد آيزا گامز ،‌داور بازي رئال و اتلتيك پرداخت .

يك بخيه

پيش از اتمام هفته ، برگرداندن يك امتياز مي توانست يك اتفاق خوب براي رئالي باشد كه بي صبرانه منتظر بازي لاليگا در كالدرون است ، مهمترين بازي خارج از خانه باقيمانده در لاليگا براي تيم آنجلوتي . اما پس از امتياز دادن بارسلونا و گل خسه ،‌باعث شد كه رئالي ها لحظاتي اميدوار باشند و خود را تا نزديكي قهرماين پيش ببرند . از نظر من براي عدم اين اتفاق سه مقصر وجود دارند : اول آيزاكه در مقطع پاياني بازي ، كارت قرمز عجيبي به كريستيانو نشان داد . دوم ايباي كه به محض ورودش به زمين يك گل عالي را به ثمر رساند و سوم آنجلوتي كه پس از اخراج كريستيانو تنها دليل تعويض هايش اتلاق وقت بودند . آقاي مربي ، اين كار در شان روحيه حماسي و جنگدگي رئال مادريد نيست . اگر قرار است بميريم ،بايد ايستاده ببريم . فرقي نمي كند كه ده نفره باشيم يا نه نفره يا ...

 آيزا ، زهرت را ريختي

داور والنسيايي مي خواست كه اثر خودش را در سن مامس بگذارد . گورپگي با كريستيانو درگير شد و سينه او را هل داد . بازيكن پرتغالي واكنش نشان داد و دستش را روي موهاي حريف گذاشت . گورپگي طوري روي زمين افتد كه انگار مورد حمله قرار گرفته است  ايتوراسپه پس از آن با كله اش جلوي كريستيانو ظاهر شد . در نهايت ،‌آيزا به حرف كمكش گو داد . كمكش در 40 متري صحنه بود اما گويي از او با سه متر فاصله بهتر تصميم مي گرفت ... او كريستيانو را اخراج كرد تا خدمت بزرگي به آنهايي كه مي خوست ، انجام داده باشد . برايم عجيب است كه فقط يك حركت اينچنيني از كريستيانو در اين فصل كه كل حقش ،‌كارت زرد بود با كارت قرمز مواجه مي شود و كسي كار به خشونت هاي ديگو كاستا ندارد . اگر كسي قرار بود اخراج شود ،‌آن ايتوراسپه بود كه با حداقل واكنش مواجه شد البته براي كريتسيانو اين چيزها مهم نيست . ديشب هزاران پيغام روحيه بخش در موبايلش دريافت كرد . مسلما سانچز ارامينيو ، رئيس كميته داوران قرار نيست دوباره بگويد كه آيزا مشكل خانوادگي داشته است ... اين معيارهاي عادي فوتبال اسپانياست . همان طور كه اوريزار آزپيتارته مي گويد ، آيزا هيچ پيشرفتي در لاليگا از خود نشان نداده است . حرفي براي گفتن نيست ...

 والورده درست كار

با ادب و شجاع . اتلتيك توانست كه 3-3-4 آنجلوتي را تحت تاثير خود قرار بدهد و جلوي شروع بي نظير اتلتيك را بگيرد . والورده مربي بزرگي است و اين را در عملكردش در اتلتيك نشان داده است . گل خسه با سخاوت كريستيانو باعث شد كه رئال اميدوار باشد اما اين ايباي بود كه همه چيز را عوض كرد . اتلتيك جنگنده بود و يك پايان عالي داشت .

واكنش

رئال حالا با بارسا هم امتياز است اما همه چيز در اختيار خودش است . رئال اگر دربي دوازدهم اسفند را ببرد ، لاليگا را در اختيار دارد .

Hossein بازدید : 20 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)


به گزارش AS، کریستیانو رونالدو در دیدار یکشنبه شب تیمش به دلیل برخورد با بازیکن حریف از زمین اخراج شد. او هنگام خروج از زمین حرکتی را به نشانه اعتراض انجام داده است و داور چهارم نیز خودش را مخاطب این حرکت تشخیص داده است که همین موضوع باعث محرومیت رونالدو خواهد شد.

از همین رو باشگاه رئال فایل ویدیویی را آماده کرده است که در آن نشان می دهد منظور رونالدو داور چهارم نبوده است و اصلا داور چهارم در فضای دید رونالدو نبوده است. در گزارش بازی صراحتا این موضوع بیان شده است که منظور رونالدو داور چهارم بوده است و اگر این موضوع به اثبات برسد، ممکن است فوق ستاره پرتغالی علاوه بر یک بازی محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز، دو بازی دیگر به دلیل این حرکت محروم شود.

جلسه رسیدگی به اتفاقات این مسابقه صبح روز چهارشنبه در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار خواهد شد.

Hossein بازدید : 25 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

بسياري منتظرند تا ببيند كه واكنش كميته مسابقات در مورد اخراج كريستيانو پس از اعتراض به داوري چه بوده است .

آخرين نمونه ها مربوط به قفولي و البلدا در سالهاي 2012 ئ 2010 بود كه هر دويشان دو جلسه محروم شدند .در مورد آلبلدا كه به اشتباه به خاطر يك هند كارت گرفته بود ،‌كارت زرد دومش برداشته شد و دو جلسه محروم بود . فقولي نيز يك جلسه به خاطر كارت قرمزش محروم شد و دو جلسه به علت اعتراض به داوري .

هر دو بازيكن به نشانه تمسحر پس از تصميم داوري به او اعتراض كرده بودند . حالا بايد ديد كه كميته مسابقات در مورد كريستيانو چه تصمصمي مي گيرد . رئال همچنين مي خواهد در مورد كارت قرمز درخواست فرجام خواهي بدهد .

Hossein بازدید : 18 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)




کارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال پس از بازی در بیلبائو گفت :” اخراج کریستیانو زیاده از حد بود . قضاوت مشکل است . تصاویر نشان می دهند که کمی زیاده از حد بوده است . “‌

بازی :”‌بازی خوبی داشتیم ، جدیتمان زیاد بود و در نیمه دوم خیلی خوب بودیم . می شد متفاوت باشد چرا که گل اول را زدیم و بازی را کنترل کردیم . بعدش یک گل عالی به اتلتیک زدیم . به طور کلی از سبک بازیمان رضایت داریم . “

فشار :”‌در نیمه اول ، اتلتیک بیشتر پرس کرد و مشکلاتی داشتیم اما بیش از یک بار موقعیت نداشت . در نیمه دوم شرایط عوض شد و تملک توپ بیشتری داشتیم . “‌


Hossein بازدید : 17 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 
 
 
 
 
دیشب کریس رونالدو در بازی با بیلبائو در استانه تولدش اخراج شد و رئال 15 دقیقه اخر بازی را ده نفره

بود.کریس بازی بازی با ویارئال رو از دست داد.

الان با بارسا هم امتیازیم و سه امتیاز ار اتلتیکو عقبیم.اتلتیکو مادرید دیشب 4.0 سوسیداد رو برد.

همین اتلتیکوی دیشب بارسا رو 1.0 برد ولی ما باهاش مساوی کردیم.

در ضمن ما یه بازی رو در رو با بارسا تو زمین خودمون داریم و میتونیم جلو بیفتیم.

همه اینا رو گفتم تا بگم که زیاد ناراحت نباشین.کی فکرشو می کرد دو تا باخت به بارسا و اتلتیکو بدیم

ولی هنوز اختلافمونو حفظ کنیم.بعد ال کلاسیکو که فاصله مون با بارسا 6 امتیاز شده بود همه ناامید

شده بودن ولی الان هم امتیازیم.پس نگران نباشین چون ما رئالیم و تا لحظه اخر می جنگیم...
Hossein بازدید : 21 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
مارسلو :"‌وقتى ناعادلانه يك بازيكنت را از دست مي دهى ، كار خيلى مشكل مى شود
اين تصميم ناعادلانه بود و كار را مشكل تر مى كند اما هدفمان اين است كه
همه بازى ها را ببريم،ما بدشانسى آورديم !"
Hossein بازدید : 21 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 


كريستيانو در 9 بازي مقابل اتلتيك يازده گل زده است و دومين گلزن برتر تاريخ رئال در مقابل اين تيم است . او فقط يك گل تا رائولي فاصله دارد كه در 29 بازي مقابل اين تيم 12 گل زده بود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 3,890
  • بازدید کلی : 10,078
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30