loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
shervin بازدید : 22 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
112 !! این عـدد شـاید نوشتنش سـاده بـاشه اما وقتی می بیـنی یکی از تـیم هـای محـبوبـت 112 سـال قـدمت داره و بارها و بـارها توی دنیـا آقـایی کرده حس خوبی بهت دست میده .

رئـال مادرید پـنج شـنبه شـب 112 سـاله شـد ....
تیمی که این روزها بی شک تیم ِ فوق ستاره هاست ، با بهترین بـازیکن ها و بـهترین بـازی ها .

112 سـالگی رئـال مادریـد رو به همه هـواداراش تبـریک می گم

shervin بازدید : 20 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
سرخيو راموس بر اين باور است که کارلوس دلگادو فريرو، داور دربي شب گذشته مادريد در اعلام نکردن پنالتي به سود اتلتيکو مادريد، تصميم درستي گرفته است.

وي اظهار داشت: فوتبال همين است. هزاران پنالتي گرفته مي‌شود و همين تعداد هم گرفته نمي‌شود؛ اين به داور بستگي دارد. من نبايد قضاوت کنم اما فکر نمي‌کنم آن صحنه پنالتي بوده باشد.

راموس گفت: شايد بازي را خيلي ساده گرفتيم و پس از گل اول خيلي خيالمان راحت شد. تيم با جنگندگي بيشتري در نيمه دوم به زمين آمد. تيم 90 دقيقه جنگيد.

وي ادامه داد: هنوز سه امتياز جلوتر از اتلتيکو هستيم و بايد همچنان پيشرفت کنيم و امتياز بگيريم. مي‌توانستيم نتيجه بهتري بگيريم زيرا در نيمه دوم بر بازي مسلط بوديم و شايسته اين بوديم که گل‌هاي بيشتري بزنيم. اتلتيکو رقيب قدرتمندي است؛ آنها تيم بسيار سرسختي هستند.

shervin بازدید : 20 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
در دربي شهر مادريد که در چارچوب رقابتهاي هفته بيست و ششم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا) بين دو تيم همشهري رئال مادريد و اتلتيکومادريد برگزار شد ، دو تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي دو - دو رضايت دادند.

آنچلوتي در کنفرانس خبري گفت:«يک امتياز هم يک امتياز است. ما بايد به يک امتياز اين ديدار راضي باشيم زيرا بازي بسيار مشکل بود.ما تلاش کرديم بازي خوبي ارائه کنيم اما اين کار ساده اي نبود.»

اين در حالي است که کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد با گل دقايق پاياني خود ، رئال مادريد را از شکست برابر اتلتيکومادريد رقيب سنتي اين تيم نجات داد تا اين تيم همچنان با 64 امتياز صدر نشين لاليگا باشد.

آنچلوتي خاطر نشان کرد:«ما در حالي موفق به کسب تساوي شديم که به شکست نزديک بوديم.در کل مي توانيم از اين نتيجه راضي باشيم،‌ زيرا اتلتيکو مادريد يک تيم بسيار خوب به ويژه در خانه است.اين تيم با رئال فاصله سه امتيازي دارد و ما با اين تساوي جايگاه صدر جدولي خود را حفظ مي کنيم.»

shervin بازدید : 20 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
کارلو آنچلوتي رقابت سختي را مقابل تيم همشهري‌اش در هفته بيست و ششم لاليگا پيش‌بيني کرد اما معتقد است که هواداران شاهد بازي کثيفي از سوي دو تيم نخواهند بود. وي اظهار داشت: به اينکه واران را در ترکيب اصلي تيم قرار دهم، فکر کردم؛ چون عالي بازي مي‌کند اما هنوز درباره ترکيب اصلي تصميم نگرفته‌ام. بهترين بازيکنانم را براي اين بازي به ميدان مي‌فرستم.

 وي ادامه داد: فکر مي‌کنم بازي سختي داشته باشيم مثل همه دربي‌ها اما فکر نمي‌کنم شاهد بازي کثيفي از هر دو تيم باشيم. انتظار يک بازي سخت را دارم. تلاش مي‌کنيم برنده شويم اما براي شکست اتلتيکو بايد در بهترين شرايطمان باشيم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: حس کردن فشار قبل از اين بازي‌ها طبيعي است؛ اين مسابقه‌اي ميان دو تيم است که براي صدرنشيني مي‌جنگند. مهم اين است که چگونه اين فشار را مديريت کنيد. ما سه امتياز بالاتر از آنها هستيم اما اتلتيکو هم اين مزيت را دارد که در کالدرون بازي مي‌کند. همه ما مي‌دانيم که هواداران در خانه چطور از اين تيم حمايت مي‌کنند.

وي اضافه کرد: بايد در حمله و دفاع بهترين باشيم و با شجاعت و شخصيت بازي کنيم. براي برنده شدن بايد در همه چيز بهتر از اتلتيکو باشيم. فصل خيلي طولاني است. اين بازي بسيار مهمي است و اين فرصت را داريم که اختلافمان را با اتلتيکو به 6 امتياز برسانيم.

آنچلوتي گفت: سيمئونه کارش را عالي انجام مي‌دهد. اتلتيکو در چند سال گذشته در حضور او افتخارات زيادي به دست آورده است. آنها هويت مشخصي در شيوه بازي خود دارند که همه نشان‌دهنده اين است که سيمئونه چگونه کار مي‌کند.

وي تأکيد کرد: فرمول واحدي نداريم. بازيکناني دارم که اهميت سخت‌کوشي را مي‌دانند و عالي کار مي‌کنند. بايد دقيق باشيم؛ در فوتبال همه‌چيز ممکن است هر روز تغيير کند. بايد براي ادامه اين وضعيت فداکاري کنيم.

آنچلوتي در خصوص آمار نتايج رئال در کالدرون گفت: فکر نمي‌کنم اين آمار در اين مسابقات به حساب بيايد. مادريد مدت‌ها در آلمان پيروز نشده بود اما ما توانستيم مقابل شالکه به برتري برسيم. آمار از نظر من هيچ معنايي ندارد. در مسابقات قبلي عالي بازي کرديم اما اين مسابقه‌اي متفاوت است و آمار هيچ تأثيري روي اين دربي نخواهند داشت.

shervin بازدید : 18 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
کارلو آنچلوتي پس از پيروزي 6 بر يک تيمش مقابل شالکه در ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: مسابقه فوق‌العاده‌اي بود. همه ما در کنار هم و در قالب يک تيم عالي بازي کرديم. همه‌چيز امشب عالي پيش رفت هم در خط دفاعي و هم در حمله. سه مهاجم ما خيلي خطرناک بودند.

 وي ادامه داد: سه نفر از بازيکنانمان عالي بودند. تمام تيم از ايکر کاسياس تا مدافعان و هافبک‌ها کارشان را عالي انجام دادند.

سرمربي رئال خاطرنشان کرد: ما از عملکرد خودمان راضي هستيم زيرا بسيار خوب کار کرديم. فکر مي‌کنم تيم در اين فصل بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشت و اين هم يکي از آن مسابقات بود. شالکه در بهترين شرايطش نبود.

وي اضافه کرد: خوشحاليم زيرا به دور بعدي نزديک‌تر شديم.

shervin بازدید : 19 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل الچه در هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت: درباره اينکه کدام بازيکنان در ترکيب اصلي قرار بگيرند، مطمئن نيستم اما بايد منتظر نظر کميته انضباظي در خصوص محروميت رونالدو باشيم. آسير ايارامندي به جاي مودريچ بازي مي‌کند و واران نيز به جاي راموس به ميدان مي‌رود.

وي در پاسخ به اينکه آيا کورتوئيس به رئال مادريد مي‌آيد، گفت: نه. من فکر مي‌کنم دو دروازه‌بان بسيار خوب دارم، بنابراين نياز به يک دروازه‌بان ديگر نداريم. مطمئنا او دروازه‌بان بسيار خوبي است اما در اين پست ما نيروهاي خوبي داريم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم منطقي باشد که خيلي منتظر بمانيم زيرا ما درخواست تجديد نظر را در زمان خوبي فرستاديم اما کاغذبازي زمان مي‌برد و ما نمي‌توانيم جز انتظار کاري انجام دهيم. اميدوارم پيش از تصميم‌‌گيري براي ترکيب اصلي اين رأي اعلام شود. فکر مي‌کنم کريستيانو بازي خواهد کرد. باورکردني نيست که براي کاري که مقابل بيلبائو انجام داد سه جلسه محروم شود.

وي اضافه کرد: نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد. روي هدف خودمان که پيروزي و کسب سه امتياز است، تمرکز کرده‌ايم. الچه تيمي است که مي‌تواند براي ما مشکل ساز شود بنابراين بايد مثل هميشه تمرکز کنيم و هرکاري براي پيروزي انجام دهيم.

آنچلوتي گفت: فکر نمي‌کنم در يک سوم پاياني ليگ شرايط بدني بازيکنان مشکلي داشته باشد اما بايد دقت کنيم زيرا بازي‌هاي زيادي باقي مانده است و همه آنها مهم هستند. از نظر شرايط بدني بازيکنان نگران آينده نيستم. در شرايط خوبي هستيم و مي‌توانيم به صورت چرخشي از بازيکنان استفاده کنيم تا همه آماده باشند.

وي در خصوص تاريخ فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري گفت: فکر مي‌کنم 16 آوريل زمان مناسبي براي برگزاري فينال است.

آنچلوتي تأکيد کرد: فکر مي‌کنم اتلتيکو خيلي خوب خودش را پس از شکست‌ها بازسازي کرد. آنها بازي‌ خوبي مقابل وايادوليد در لاليگا و همچنين در سن‌سيرو انجام دادند. آنها عملکرد، تمرکز و سازماندهي خوبي داشتند و عالي بازي کردند.

shervin بازدید : 18 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
  كارلوس كي روش ، مربي تيم ملي ايران گفت :"‌اميدوارم كه جام جهاني فرصتي باشد تا كريستيانو خود را به عنوان بهترين بازيكن جهان تثبيت كند . سال خوبي داشته و در سالهاي اخير بي نظير بوده است . حالا اميدوارم كه با پرتغال در جام جهاني پيش برود و پادشاه جام جهاني شود .  "

مربي تيم ملي ايران ادامه داد :" مشكل است كه ايران قهرمان جام جهاني شود ،‌به همين خاطر اميدوارم پرتغال قهرمان شود . "

shervin بازدید : 19 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
پس از کريستيانو رونالدو که تاکنون 22 گل به ثمر رسانده است، ديه‌گو کاستا از اتلتيکو مادريد با 20 گل زده در رده دوم است.گريزمن از رئال سوسيه‌داد نيز با 14 گل در رده بعدي قرار دارد.

سانچز از بارسلونا تاکنون 13 گل زده است و در رده چهارم است.

پدرو از بارسلونا نيز تاکنون دوازده گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا به ثمر رسانده است. بنزما از رئال مادريد، گوئرا از وايادوليد ، اوچه از ويارئال و ويا از اتلتيکو مادريد نيز بازيکنان يازده گله اين رقابت ها هستند.

باکا و راکيتيچ از سويا نيز هر يک تاکنون ده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده اند.

shervin بازدید : 21 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
رئال مادريد در نيمه اول كاملا محو بود . سيستم جواب نداد . اتلتيك با آندر هررا ،‌ايتوراسپه ، مونياين و ريكو پرس مي كرد و ژابي ، مودريچ و دي ماريا را تحت تاثير قرار مي داد . خط هافبك هيچ ارتباطي با خط حمله نداشت و اين باعث شد اتلتيك بازي رد اختيار بگيرد . رئال توپ و بازي را از دست داده بود . رئال اما در نيمه دوم شراط را عوض كرد .

ژابي به علت اين كه در خطر كارت زرد دوم بود با احتياط بازي مي كرد اما حركتش روي گل خسه و پرسي كه كرد ،‌خوب بود . با اخراج كريستيانو آنجلوتي ترجيح داد ايارا و موراتا را وارد زمين كند تا نتيجه را حفظ كند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 3,825
  • بازدید کلی : 10,013
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30