loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
mehran بازدید : 20 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید درگفتگو با برنامه ایل سینیوری دل کالچو که از شبکه اسکای ایتالیا پخش می شود در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرده

این گزیده ای از صحبت های رونالدوست:

 لادسیما: فتح دهمین قهرمانی اروپایی (لادسمیا) نباید برای ما تبدیل به یک عقده شود. هواداران و ما بازیکنان مدتهاست منتظر فتح لادسیما هستیم. رئال مادرید باید همیشه به تلاش برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی اش فکر کند ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزو و خواسته خیلی تیمهاست. من مطمئنم که امسال می تواند سال محقق کردن این خواسته باشد. ما تیمی فوق العاده و یک سرمربی خوب به نام آنچلوتی داریم که در کنار همه چیز،خوش شانس هم هست.امیدوارم که بتواند نشان دهد که این شانس با ماست

فتح دومین توپ طلا: اصلا توقعش را نداشتم که توپ طلا را ببرم. لحظات بی نظیری برایم بود. به ویژه وقتی که پسرم همراه با من برروی سن آمد. اشک هایم حکایت از احساسات درونم داشت. درعین حال اشک شادی هم بود که به خاطر تجربه آن شب مملو از احساسات سرازیر شده بود.آن اشک ها، اشک های صادقانه وشفاف یک انسان عادی بود. در طول مراسم کمی عصبی بودم. تا قبل از آنکه نام برننده مشخص شود، همه چیز مبهم بودودرعین حال کلی حس کنجکاوی داشتم. شنیدن نام من به نوعی حس آزادی بود. یک نفس عمیق کشیدم و مملو از احساسات شدم. واقعا تقعش را نداشتم ولی درنهایت نمی توانستم احساسات شادی درونم را ابراز کنم. توپ طلا بزرگترین جایزه و ثمره تلاشهای فردی برای هر بازیکنی است. انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا حس بی نظیری است.  من دوبار این حس را تجربه کرده ام و باید ببینیم که در اینده چه خواهدشد

 بالوتلی: من شخصا او را نمی شناسم و کارهایی که در خارج از زمین انجام می دهد هم چندان توجهم را جلب نمی کند . به نظر بازیکن خوبی می رسد که قادر است رد پایش را در میلان و تیم ملی ایتالیا برجای بگذارد و نشان داده که مهارت خوبی دارد

لیگهای اروپایی: من صادقانه می گویم؛ زیاد از لیگ ایتالیا خوشم نمی آید و با دقت چندانی لیگ ایتالیا را دنبال نمی کنم.هرچند که می دانم سطح فوتبال در لیگ ایتالیا خیلی بالاست. آنها همیشه در عرصه بین المللی و اروپایی جزو بهترین ها هستند  و نماینده های زیادی در جامهای جهانی و رقابت های اروپایی دارند. من نمی گویم که لیگ ایتالیا لیگ بدی است ولی مرا جذب نمی کند.من بازیهای زیادی از لیگ ایتالیا را تماشا کرده ام ولی به نظرم هیجان انگیز نمی آید. درلیگ ایتالیا تیم های خوب و بازیکنان خوبی هستند ولی من طرفدار لیگ برتر یا لالیگاهستم.شاید یک روز نظرم عوض شود.



mehran بازدید : 21 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1391902601461.jpg


رئال مادرید در غیاب کریستیانو رونالدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم پنجم جدولی ویارئال است که در پایان با گلزنی هر 3 عنصر هجومی خود بازی را با نتیجه 4 - 2 از آن خود کرد.

ترکیب رئال مادرید: لوپز، مارسلو (کوئنترائو (آربلوا))، په په، راموس، کارواخال، مودریچ، ایارامندی، دی ماریا (آلونسو)، خسه، بیل، بنزما

ترکیب ویارئال: آسنخو، موساچیو، دورادو، ماریو، ژوامه کوستا، برونو، ادو راموس (تریگروس)، آکوئینو، گومز (رومن)، جیووانی، جاناتان پریرا (پربت)

مادریدی ها خیلی زود و در دقیقه 7 به گل رسیدند؛ مدافع ویارئال پشت محوطه اشتباه کرد و بیل پس از گرفتن توپ در شرایط تک به تک با ضربه ای چیپ آسنخو را مغلوب کرد.

در دقیقه 17 مارسلو در صحنه ای با بازیکن ویارئال برخورد داشت و از ناحیه کمر احساس ناراحتی کرده و جای خود را به فابیو کوئنترائو داد.

در دقیقه 25 گل دوم رئالی ها هم از راه رسید؛ حرکت خوب بیل از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه بنزما و بعد از برخورد به سینه آسنخو به درون دروازه راه پیدا کرد.

بعد از این گل بازی آرام تر شد و مادریدی ها میل کمتری به هجوم نشان می دادند، تا اینکه در دقیقه 43 دروازه خود را باز شده دیدند؛ پرسینگ خوب بازیکنان ویارئال باعث شد تا ماریو گاسپار، مدافع پیش تاخته زیر دریایی ها توپ را بگیرد و با شوتی سرکش آن را به گوشه دروازه لوپز روانه کند!

در دقیقه 45 هم شوت دیدنی دی ماریا از پشت محوطه با روی پای چپ با واکنش خوب آسنخو راهی کرنر شد.

نیمه دوم؛

با شروع نیمه دوم، فابیو کوئنترائو که در نیمه اول به میدان آمده بود، جای خود را به آربلوا داد!

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی بیل، کارواخال را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این مدافع پیش تاخته ترجیح داد خودش ضربه را از زاویه ای بسته بزند که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 64 خسه باز هم گلزنی کرد؛ پاسکاری خوب بازیکنان مادرید و پاس در عمق دی ماریا با بغل پای نرم خسه به گل سوم این تیم تبدیل شد.

در دقیقه 68 ژابی آلونسو جایگزین آنخل دی ماریا شد.

دقیقه 69 جیووانی دوس سانتوس ضربه ایستگاهی که پشت محوطه نصیب تیمش شده بود را با ضربه ای دیدنی به گل دوم تیمش تبدیل کرد و باز هم به بازی برگشتند.

در دقیقه 76 بالاخر رئال مادرید خیال خود را راحت کرد؛ حرکت خسه از سمت چپ و پاس عرضی او برای بنزما، با ضربه دقیق و زمینی این مهاجم به گوشه دروازه آسنخو رفت.


بعد از این گل رئالی ها با درخشش مودریچ در میانه میدان و بازی خستگی ناپذیر خسه در سمت پ کاملاً بازی را کنترل کردند و در نهایت 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست آوردند و موقتاً به رده اول صعود کردند.



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 3,866
  • بازدید کلی : 10,054
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30