loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
Hossein بازدید : 26 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

حضور رئال مادرید در ایران و برگزاری یک بازی دوستانه در دستور کار پرسپولیس قرار دارد، از همین رو رویانیان امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا این موضوع را با نظر علی پروین قطعی کند؛ اما موفق نشد مدیرعامل قرمزپوشان را ببیند و به همین منظور طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است ظرف 48 ساعت آینده نشستی بین رویانیان، پروین و سایر مسئولان این باشگاه برگزار شود تا تصمیم نهایی در خصوص حضور رئال مادرید در ایران گرفته شود.

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت دو ساعت به دیدار مناف هاشمی معاون اداری مالی وزارت ورزش و جوانان رفت. در این جلسه که برخی مشاوران وزیر و مدیران وزارت نیز حضور داشتند درباره نحوه درآمد باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها از تبلیغات محیطی دور زمین و نحوه هزینه‌کرد آنها در فوتبال با یکدیگر بحث و تبادل نظر شد.

Hossein بازدید : 23 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)


آنجلوتي ليستش براي بازي با لوانته را اعلام كرد كه خديرا و آربلوا به علت مصدوميت تنها غايبان هستند .

دروازه بان ها : كاسياس ،‌ديگو لوپز و خسوس

مدافعان : راموس ، واران ،‌په په ، كوئنت رائو ، مارسلو ، كارواخال و ناچو

هافبك ها : ژابي ،‌گرت بيل ، مودريچ ، دي ماريا ، ايسكو ، ايارا و كاسميرو

مهاجمان : كريستيانو ،‌بنزما ، خسه و موراتا .



21 بازیکن دعوت شده برای بازی با لوانته

Download

Hossein بازدید : 29 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
فاستو روسی - رئال وایادولید 1-0 بارسلونا ؛ شکست کاتالان ها در خانه وایادولید


از هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال وایادولید در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

روسی در دقیقه 17 برای میزبان در این دیدار گلزنی کرد.

بارسلونا با این شکست در امتیاز 63 باقی ماند و وایادولید به امتیاز 26 رسید.


من چیزی نمی گم...تصاویر به اندازه ی کافی گویاست...خخخخخخخ

Hossein بازدید : 25 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)


رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دنبال جذب پائول پوگبا پدیده جوان و فرانسوی یوونتوس ایتالیا هستند.

به نظر می‌رسد شانس میلیونرهای پاریسی‌ها برای جذب این ستاره جوان با توجه به اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن رابطه خوبی با پی اس جی دارد، بیشتر از کهکشانی‌ها باشد؛ اما رئال مادرید می‌خواهد از نقش زین‌الدین زیدان به خوبی در این انتقال استفاده کند.

قطعاً زیدان فرانسوی یک بازیگر مهم برای جذب این هافبک توانا توسط رئال خواهد بود.

shervin بازدید : 22 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
112 !! این عـدد شـاید نوشتنش سـاده بـاشه اما وقتی می بیـنی یکی از تـیم هـای محـبوبـت 112 سـال قـدمت داره و بارها و بـارها توی دنیـا آقـایی کرده حس خوبی بهت دست میده .

رئـال مادرید پـنج شـنبه شـب 112 سـاله شـد ....
تیمی که این روزها بی شک تیم ِ فوق ستاره هاست ، با بهترین بـازیکن ها و بـهترین بـازی ها .

112 سـالگی رئـال مادریـد رو به همه هـواداراش تبـریک می گم

Hossein بازدید : 23 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)

كارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید پس از تساوی در ویسنته كالدرون گفت :"‌اتلتیكو بازی را به خشونت كشید ."


یك امتیاز :"‌بازی مشكلی بود . ما می خواستیم بازی كنیم اما اتلتیكو آن را به خشونت كشاند و آسان نبود كه از آن خارج شویم . در اواخر كار ،  شروع به بازی كردن كردیم و موقعیت های زیادی داشتیم . آنها می خواستنتذ بازی را به خشونت بكشند و این به ضرر ما شد . باید فقط به فوتبال فكر می كردیم ، نه چیز های دیگر . در نیمه دوم هم همین كار را كردیم . "‌
Hossein بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
در حساس‌ترين مسابقه از هفته بيست و ششم لاليگا اسپانيا، تيم‌هاي فوتبال اتلتيکو مادريد و رئال مادريد در دربي پايتخت اسپانيا به ميزباني اتلتيکو و در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

به گزارش فارس، گل اول اين ديدار را خيلي زود و در دقيقه 3 کريم بنزما وارد دروازه اتلتيکو کرد اما شاگردان اتلتيکو مادريد در ادامه و در همان نيمه نخست و در دقايق 28 توسط کوکه و 45 توسط گابي به گل رسيدند تا نيمه اول با برتري 2 بر يک ميزبان خاتمه يابد.

اما در نيمه دوم پس از از دست رفتن چند موقعيت گل توسط ديه‌گو کاستا، رئال فشار حملات خود را زياد کرد تا اينکه در دقيقه 82 روي اشتباه دفاع اتلتيکو، کريستيانو رونالدو موفق به گلزني شد تا نتيجه 2 بر 2 مساوي شود.

رئال با اين تساوي 64 امتيازي شد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد و اتلتيکو مادريد به امتياز 61 رسيد و موقتا به رده دوم رفت.

همچنين از ساعت 23:30 امشب بارسلونا در نوکمپ ميزبان آلمريا است و رايو والکانو از والنسيا پذيرايي مي‌کند، همچنين از ساعت 21:30 سويا ميزبان رئال سوسيداد است.

Hossein بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
DIEGO COSTA VS CRISTIANO RONALDO

Atletico Madrid CLUB Real Madrid
36 in all competitions GAMES 33 in all competitons
27 GOALS
36
4 PENALTIES 8
9 LEFT FOOT 5
16 RIGHT 27
2 HEADERS 4
1 OUTSIDE BOX 4
7 OPENING GOAL 10
7 WINNING GOAL 5
3 VS TOP FOUR 2
5 ASSISTS 14
3033 TOTAL MINS 2873
112.33 MINS PER GOAL 79.81
Hossein بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دیگو سیمئونه در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: شانس پیروزی با تیمی است که صدرنشین است. این منطقی است که تیمی که در صدر جدول است؛ تیم بهتری است. می‌توانید هرچقدر که می‌توانید حرف‌های زیبا بزنید اما این عمل به حساب می‌آید نه حرف. می‌توانیم بگوییم مقابل مادریدی‌ به میدان می‌رویم که در بهترین شرایطش است. مادرید پس از یک عملکرد فوق‌العاده در لیگ قهرمانان به این مسابقه می‌آید. آنها صدرنشین هستند و شرایط بسیار خوبی دارند. در حال حاضر مادرید ترسناک‌ترین تیم اروپا است.

وی ادامه داد: بهترین مسئله در مورد رئال این است که آنها متحد هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. اگر با تمرکز و هجومی بازی کنیم، شانس پیروزی خواهیم داشت. به مصاف یکی از رقیبان اصلیمان می‌رویم؛ تیمی که از نوامبر یا دسامبر شکوفا شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: به میدان رفتن پس از شکست همیشه سخت است فقط امیدواریم که بتوانیم خودمان را بازسازی کنیم و در یک بازی دیگر امتیاز بگیریم تا به جمع تیم‌های صدرنشین برگردیم. یک هفته زمان داشتیم تا خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. زمان داشتیم تا تمام ناراحتی و عصبانیت ما ناپدید شود و اکنون خوش‌بینی و توقعات به تیم برگشته است.

وی اضافه کرد: می‌دانستیم که رقابت سختی در پیش خواهیم داشت اما مهم این است که فصل را چگونه به پایان ببریم. نه تنها به حال فکر می‌کنیم؛ بلکه می‌دانیم بازی‌های آینده چه قدر مهم هستند. امیدواریم که بهترین عملکردمان را در بازی‌های پایانی داشته باشیم.

Hossein بازدید : 20 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
رئال مادرید بازی به بازی بهتر می‌‌شود. کارلو آنچلوتی نه تنها خط حمله آتشین خود را در اختیار دارد که خط دفاعی وی هم آماده است. رئال در چهار بازی خارج از خانه خود در تمامی‌ رقابت‌ها تنها یک گل خورده است. این در حالی‌ است که آنها در این چهار بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده اند.
ترکیب بنزما، بیل و رونالدو که روزنامه مارکا به آنها لقب" BBC" داده است، به خوبی‌ در چهارشنبه شب درخشیدند. آنها در اروپا بهترین خط حمله را دارند و حتما برای دفاع اتلتیکو دردسر ساز خواهند بود.

Pari بازدید : 22 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
   

 رئال مادريد تمريناتش را براي دربي مادريد ادامه داد كه به استثناي سامي خديرا ، باقي نفرات رئال در ليست اين بازي  قرار گرفتند .

ليست رئال بدين شرح است : ايكر ، ديگو لوپز ، خسوس فرناندز ، آربلوا ، كارواخال ، په په ،‌راموس ، واران ، ناچو ، مارسلو ، كوئنت رائو و ژابي الونسو

Pari بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو:تیم کامل بود؛الان کاملا خوشحالم

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6-1 تیم شالکه را مغلوب کند و قدم بزرگی برای صعود بردارد. گل های کهکشانی ها را در این دیدار رونالدو (2بار)، بیل (2بار) و بنزما (2بار) به ثمر رساندند.

پس از پایان مسابقه کریستیانو رونالدو در مصاحبه با +Canal درباره این بازی به گفتگو پرداخت:

شرایط تیم و مسابقه

"من فکر می کنم تیم بازی های خوب در این فصل زیاد داشته است و این بازی یکی از آن هاست. شالکه در روز خوب خود نبود و ما اجازه ندادیم که آن ها فوتبالشان را بازی کنند. از این برد خوشحال هسنیم چون که به مرحله بعد بسیار نزدیک شدیم."

زدن 6 گل توسط مثلث بیل، بنزما و رونالدو

"هر سه ما امشب خوب بازی کردیم و آماده بودیم، نه فقط ما که گل زدیم بلکه تمامی بازیکنان از ایکر گرفته تا مدافعین و هافبک ها همه وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما در روز خوب خود بودیم و همین عامل باعث پیروزی پر گل شد."

زدن گل های بیشتر

"همانطور که گفتم دروازه بان آن ها در بعضی از صحنه ها عالی بود، ولی من در نیمه دوم دست نکشیدم و با کمک هم تیمی هایم توانستم دو گل به ثمر برسانم."

محرومیت

"اتفاقی بود که افتاد و گذشت. من نا امید و ناراحت بودم چون سزاوار سه جلسه محرومیت نبودم اما در حال حاضر کاملا خوشحال هستم."

آمادگی برای دربی

"ما کاملا باانگیزه هستیم. ما رئال مادرید هستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در ویسنته کالدرون می کنیم."

Pari بازدید : 21 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
بنزما در این فصل درخشان عمل كرده و حالا باشگاه های زیادی به دنبالش هستند . یكی از مشتریان جدی او ، لیورپولی است كه به گفته مطبوعات انگلیس حاضر است كه بیست و پنج میلیون یورو در ازایش هزینه كند .

این در حالیست كه دیلی میل ادعای دیگری كرده و مدعی است كه الخلیفی ، مالك پی اس جی آماده ارائه پیشنهاد 48 میلیون یورویی برای این بازیكن است .

Pari بازدید : 19 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

آلبرتو مورنو ، مدافع سویا در مورد شایعات پیرامون تمایل سیتی و رئال به خودش گفت :"‌اگر به این چیزها فكر كنم ، دیوانه می شوم ، فعلا روی سویا تمركز دارم . "

این بازیكن یكی از آینده دار ترین دفاع چپ های اروپاست كه با توجه به جدایی احتمالی كوئنت رائو از رئال می تواند راه برنابئو را در پیش بگیرد

Pari بازدید : 18 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)
کاسیاس , راموس و الونسو از رئال دعوت شدند.خسه و آربلوا دعوت نشدند.
دیگو کاستا هم برای اولین بار دعوت شده.
اسپانیا چهارشنبه ساعت 12.30 شب با ایتالیا بازی دوستانه داره.
واران و بنزما هم به تیم ملی فرانسه دعوت شدند.فرانسه هم چهارشنبه ساعت 23.30 با هلند
بازی دوستانه برگزار می کنه.
Hossein بازدید : 20 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

پیروزی خیره کننده 6-1 رئال مادرید برای شالکه نشان داد که شاید این تیم بهتر از هر تیم دیگری در این تورنمنت مجهز به ابزار قهرمانی در لیگ قهرمانان آن هم برای دهمین بار باشد.

مادرید رکورد نهمین قهرمانی خود در اروپا را در سال 2002 ثبت کرد و از آن زمان مدت زیادی را در انتظار قهرمانی بعدی در اروپا سپری کرده است.


با این حال هم اکنون خیال آنها تقریبا از بابت حضور در یک چهارم نهایی راحت شده و می توان آنها را در کنار بایرمونیخ بهترین تیم های حاضر در این تورنمنت دانست.


اما تیم کارلو آنجلوتی با گلزنی در سی و دومین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و داشتن خط حمله ای که به نظر خطرناک تر از هر خط حمله دیگری در اروپاست رکورد جدیدی را نیز ثبت کرد. خط حمله ای با حضور کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما.

تا قبل از دیدار چهارشنبه شب روزنامه مارکا به بنزما و بیل و کریستیانو لقب بی بی سی داده بود و این مثلث توانایی خود را زمانی ثابت کرد که هر کدام از آنها شب گذشته موفق شدند برای تیمشان 2 گل بزنند.

این نخستین بار از زمان پیروزی 8-0 لیورپول برابر بشیکتاش در سال 2007 بود که 3 بازیکن از یک تیم در یک بازی دو گل یا بیشتر زده اند.

اما این پیروزی از یک لحاظ دیگر اثبات می کند که شانس مادرید برای قهرمانی بیشتر از هر تیم دیگر حاضر در این تورنمنت است.

آمار نشان می دهد که آنجلوتی خطرناک ترین خط حمله رئال مادرید از زمان آمدن رونالدو به این تیم در سال 2009 را در اختیار دارد. گلزنان رئال در لیگ قهرمانان این فصل میانگین 1.1 گل برای هر بازیکن در هر بازی را ثبت کرده اند و رونالدو با 11 گل از 6 بازی صدرنشین جدول گلزنان این فصل است.

3 گلزن برتر رئال تا به همین جای کار نیز آمار این تیم در 4 فصل گذشته را پشت سر گذاشته اند و این در حالی است که به طور بالقوه 6 بازی دیگر این تیم در این تورنمنت باقی است.

Hossein بازدید : 17 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

سايت ماركا به رئالي ها پس از پيروزي مقابل شالكه نمره داد .

ايكر 8 :‌روي ضربه دركسلر يك توپگيري معجزه آسا داشت . بالاخره ضربه غير مقابل دركسلر طلسم گل نخوردنش را شكست .

كارواخال 8 :‌در خط دفاع مطمئن است و در خط حملات پر تحرك و ويانگر . كارش خيلي خوب است .

په په 8 :‌يك غول است . فقط روي شوت دركسلر اشتباه كرد كه ايكر مهارش كرد . به حريف فرصت ديگري نداد .

راموس 8  :‌در سطح خوبي بود . يك پاس گل داد و در حملات هم حضورش موثر بود .

مارسلو 8 :‌به شالكه در امور تدافعي فرصت نداد . در حملات هم حريف را آزار داد .

ژابي 8 : يك رئيس بود . كاملا سر تر از حريفان . بي مشكل كار خود را كرد .

مودريچ 8 ‌:‌برگشت و خوش درخشيد  روي بازي رئال نقش كليدي داشت .

دي ماريا 9 :‌كاملا متعصب و جنگنده بود . دفاع مي كرد ، مي ربود ، حمله مي كرد و موقعيت ايجاد مي كرد . به خاطر يك حركت تدافعي كارت گرفت .

گرت بيل 10 : بهترين بازيش از زمان پيوستن به رئال بود . دو گل زد كه اولي عالي بود و در بازي نقش موثري داشت .

بنزما 10:گل زد و عالي بازي كرد . مسلما نمي توان از يك مهاجم بيشا ز اين توقع داشت .

كريتسيانو 10 : دو گل زد و دوباره آقاي گل چمپيونزليگ شد . پر تلاش و ويرانگر بود .

ايسكو 6 :‌بيست دقيقه به جاي دي ماريا بازي كرد .

ايارامندي 6 : هجده دقيقه جاي ژابي بود كه  كار خود را كرد .

خسه 6 : ده دقيقه فرصت داشت . در بازي برگشت فرصت بزرگي خواهد داش

Hossein بازدید : 16 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

كارلو آنجلوتی در رئال فراتر از حد انتظارات ظاهر شده است . حالا مشخص شده كه امتیازات رئال مادرید آنجلوتی از بهترین فصل گواردیولا در بارسا كه سه جامه شد ، تا كنون در لیگ بهتر بوده است .


كارلو در بیست و پنج بازی لیگ ، شصت و سه امتیاز گرفته است ، این در حالیست كه بارسای 09-08 در این فاصله 60 امتیازی شده بود .

رئال مادرید  تا كنون در لالیگا در سال جدید میلادی هشت امتیاز از بارسا بیشتر گرفته است . از سویی رئال با این روند و در صورتی كه همه بازیهایش را تا پایان فصل ببرد ، می تواند صد و دو امتیازی شود و ركورد تاریخ را بشكند . این در حالیست كه بارسا در صورت بردن همه بازیهایش 99 امتیازی خواهد شد .

Hossein بازدید : 17 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

ملی پوش پرتغالی دو بار دروازه شالکه را باز کرد تا شمار گلهای خود در این فصل از چمپیونزلیگ را به عدد 11 برساند، در حالیکه در 2 گل دیگر تیمش هم نقش داشت تا حضورشان در مرحله یک چهارم نهایی را در فلتینس آرنا قطعی کنند.

هوودس به Der Westen گفت: "رونالدو همه جا بود. او ثابت کرد که بهترین بازیکن دنیاست. او نه تنها گلزنی کرد، بلکه در مجموع عملکردی باورنکردنی داشت."

هونتلار در آخرین دقیقه از مسابقه به عنوان دلداری، یک گل به یاد ماندنی به ثمر رساند، اما مدافع تیم شالکه اذعان کرد که تیمش فاقد کیفیت لازم برای متوقف کردن رئال مادرید بوده است.

"ما اشتباهات احمقانه ای انجام دادیم اما امشب ما مقابل یک حریف قدرتمند قرار گرفته بودیم. ساده بگویم، ما کیفیت لازم برای رقابت کردن با تیمی مثل رئال مادرید را نداشتیم، تیمی که امشب در کلاس بالاتری نسبت به ما قرار داشت."

او ادامه داد: "بدیهی است که این یک تجربه ناگوار بود. ما شجاعانه جلو می رفتیم، اما بعد از پیش افتادن آنها، رئال منتظر بود تا ما اشتباه کنیم تا به شدت ما را تنبیه کنند. ما در برنابئو نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا با سری بالا از رقابت ها کنار برویم."

بازی برگشت دو تیم 18 مارس و در ورزشگاه سانتیاگو برنبائو برگزار خواهد شد.

Hossein بازدید : 19 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)



مدافع ملی پوش رئال مادرید از برد پرگل تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است.

به گزارش وبسایت رسمی UEFA، سرجیو راموس مدافع متعصب رئال مادرید پس از پیروزی شب گذشته تیمش در گلزن کرشن، گفت: "ما از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستیم، چون که ما همیشه دوست داریم هر چقدر که می توانیم گل بزنیم. ما با عملکرد دیشبمان قدم بلندی برای صعود برداشتیم اما هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. شالکه دوست دارد در بازی برگشت خودش را طور دیگری نشان دهد. آن ها در این بازی روز بدی داشتند و قصد دارند در بازی برگشت ما را به زحمت بیندازند. آن ها در اوایل بازی می توانستد یک یا دو گل به ثمر برسانند اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد."

این ستاره لوس بلانکوس در ادامه درباره پایان یافتن رکورد کلین شیت ایکر کاسیاس گفت: "هم من و هم ایکر سعی داشتیم که این رکورد را ادامه دهیم ولی آن ها موفق به گلزنی شدند و این حداقل چیزی بود که طرفداران آن ها را به تشویق کردن واداشت. کاری که ما در حال حاضر انجام می دهیم این است که بازی به بازی جلو برویم، البته تیم ما از اول فصل تمامی هدف های بزرگ خود را مشخص کرده است."

Hossein بازدید : 23 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و شالکه در آلمان و از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برگزار شد و در نهایت شاگردان آنچلوتی موفق شدند تا کار را در همین بازی رفت یک سره کنند!


ترکیب رئال مادرید: کاسیاس، کارواخال، راموس، په په، مارسلو، آلونسو (ایارامندی)، مودریچ، دی ماریا (ایسکو)، بیل (خسه)، رونالدو، بنزما
ترکیب شالکه: فارمن، هوودس، ماتیپ، سانتانا، کولاسیناچ (فوکس)، بواتنگ (گورتزکا)، نئوشتادلر، فارفان (اوباسی)، مایر، دراکسلر، هونتلار

بازی با قضاوت آقای هاوارد وب انگلیسی آغاز شد و در همان ابتدای کار تیم میزبان از روی ارسال کرنر خطرناک صاحب موقعیت شد که ضربه سر هوودس از کنار دروزاه کاسیاس به بیرون رفت.
Hossein بازدید : 18 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



مهاجم ولزی از لذت بازی در اروپا می گوید و احساس میکند تیمش توانایی آن را دارد که برای دهمین بار این کاپ را از آن خود کند.

گرت بیل امیدوار است که رئال مادرید بتواند تمام بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان در این فصل را با پیروزی پشت سر گذارد و قهرمان اروپا شود.

این بازیکن ولزی که در تابستان گذشته با مبلغ 100 میلیون یورو به برنابئو آمد، اشتیاق زیادی برای اولین بازی دور یک هشتم نهایی و این هدف که بتواند با تیمش لا دسیما (دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) رابه خانه ببرد، دارد.

او در این باره به سایت فیفا میگوید: "می دانیم که لیگ قهرمانان با تیمهای قدرتمند حاضر در آن، میدان رقابت مهمی است، پس کار سختی پیش رو داریم. فکر می کنم ما آماده هستیم، ما همه بازی ها را می بریم و دست پر به خانه بر میگردیم."

امشب رئال مادرید در زمین شالکه با این تیم آلمانی مصاف خواهد داد.

Hossein بازدید : 20 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

هاوارد وب انگليسي براي قضاوت بازي رفت مرحله يك هشتم نهايي چمپيونزليگ ميان رئال مادريد و شالكه انتخاب شد .
قضاوت اين داور براي رئال در چمپيونزليگ با دو برد ، دو شكست و يك تساوي همراه بوده است .

Hossein بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


روز دیگه رئال مادرید در این ورزشگاه میهمان شالکه س

نمایی بسیار زیبا از پشت دروازه

ورزشگاه فوق مدرن فلتینز آرنا
گفتم به مناسبت بازی یه توضیحی در مورد ورزشگاه بدم..خیلی جالبه حتما بخونین 

به این قسمت میگن NORD KURVE یعنی جایگاه طرفدارای اولترا و تیفوسی شالکه))
کل بازی این هواداران ۹۰ دقیقه ایستاده تیمو تشویق میکنند و کلا اونجا داد میزننن و بالا و پایین میپرن !!!

کلا به این ورزشگاه میگن جز عجایب معماری دنیا
به علت ویژگی های بسیار جالب و عجیبی که داره
که هیچ استادیومی تو دنیا اون ویژگی های این استادیومو نداره

چمن متحرک
_______
سقف استادیوم
_______
قابلیت جدا شدن چمن از زمین و رفتن به پشت تابلوهای تبلیغاتی و دوباره برگشتن سر جاش)
______
قابلیت تبدیل شدن به محلی برای کنسرت های بزرگ و گردهمایی ها و..
__________
قابلیت تبدیل شدن به سالن ورزشهای زمستانی مثل اسکی و پاتیناژ و هاکی روی یخ
__________
قابلیت تبدیل شده به سالن والیبال و هندبال و بسکتبال
__________
قابلیت تبدیل شدن به سالن موتور سواری و پیست اوتوموبیل رانی

Hossein بازدید : 21 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

چهارشنبه شب شالکه میزبان رئال مادرید است ، از این رو بررسی این تیم خالی از لطف نیست. مربی این تیم ینس کلر است و بازیکنان کلیدی این تیم در این فصل هونتلار، درکسلر،  پاپادوپلوس و بواتنگ هستند. در حال حاضر از ۲۲ بازی ، ۱۲ برد ، ۵ مساوی ، ۵ باخت و ۴۱ امتیاز کسب کرده اند و در رتبه چهارم جدول پشت سر دورتموند ۴۲ امتیازی هستند. ۴۱ گل زده و ۳۰ گل خورده تفاضل گل ۱۱ را برای آنها به ارمغان آورده است. بهترین نتیجه آنها در لیگ قهرمانان مربوط به فصل ۲۰۱۱ است که تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند. در سال ۱۹۹۷ هم قهرمان لیگ اروپا شده اند.


 این تیم با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند که البته با بالا رفتن میر و پایین آمدن فارفان و درکسلر قابلیت تبدیل شدن به ۲-۴-۴ را داراست.

در زمان حمله تیم سریعی هستند و هر دو مدافع کناری به جلو میروند و هیچ کدام از هافبک ها برای توپ گیری به عقب نمی آیند و معمولا مدافعان با پاس های طولی، توپ را به هونتلار می رسانند و او پس از کنترل توپ، آن را به دیگر بازیکنان، در پشت محوطه جریمه حریف می سپارد. اسلحه بعدی شالکه ضد حمله است. در هنگام ضد حمله توپ را به درکسلر می سپارند و او یکی از بازیکنانی که فضای آزاد پیش رو دارد را صاحب توپ می کند. هونتلار و بواتنگ هر دو بازیکنانی قدرتی هستند اما من معتقد هستم دوئل اصلی آنها با راموس و په په در سرعت است.

در زمان دفاع، سیستم پرس مشخصی ندارند و هافبک هایشان توان بازی خوانی و توپ ربایی چندانی ندارند. همچنین روی ضربات آزاد و کرنرها کمی ناهماهنگ و سردرگم هستند. با توجه به اینکه دفاع های کناری میل به جلو رفتن دارند دی ماریا ، مارسلو ، بیل و رونالدو می توانند به راحتی با سرعت زیاد خود، آنها را آزار دهند.

به طور کلی آنها در فاز دفاعی ضعیف تر از فاز تهاجمی هستند، مطمئنا رئال مادرید با توجه به ضعف آنها در دفاع می تواند به گل برسد. اما قدرت آنها در فاز هجومی، مادریدی ها را کمی آزار خواهد داد.

Hossein بازدید : 22 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


پیش بینی های خودتان را به اشتراک بگذارید.



جایزه برنده:

یه طراحی عالی اعمم از بنر هدر و یا ... به انتخاب خودش!!



پیش نمایش رئال مادرید - شالکه


Download

Hossein بازدید : 23 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


تیم فوتبال رئال مادرید که به جرأت می توان گفت یکی از پر حاشیه ترین، جذاب ترین و پرطرفدارترین تیم های ورزشی جهان است، در این فصل آرامشی عجیب به خود می بینید و دلیل این آرامش کسی نیست جز کارلو آنجلوتی!

سال 2007، سالی که خوزه مورینیو تصمیم به ترک باشگاه چلسی گرفت، برای همه اعضای تیم لندنی این جدایی سخت و غیر قابل باور بود. هنوز هیچکس اشکهای دیدیه دروگبا در مقابل دوربین های تلویزیونی یا مصاحبه فرانک لمپارد که گفته بود تصور می کرده مورینیو ده سال در این باشگاه می ماند را فراموش نکرده است. بعد از جدایی آقای خاص از چلسی و پیوستنش به اینتر، شیرهای لندن هرگز نتوانستد به سرعت به شرایط آرمانی برگردند و سال های پر فراز و نشیبی را تجربه کردند. 
اما در سال 2013 هنگامی که او تصمیم به جدایی از کهکشانی ها گرفت، داستان به کلی قرق می کرد. جدایی او و بازگشتش به چلسی شاید بهترین تصمیم برای پایان دادن به نگرانی ها و حواشی این تیم بود. سبک کاری خوزه با مربیان قبل از خودش فرق می کرد، چه از لحاظ تاکتیکی چه از لحاظ ارتباط با رسانه ها و چه از لحاظ رابطه اش با بازیکنان تیم و او هیچ وقت نتوانست آن طور که دوست داشت همه چیز را کنترل کند. با این وجود بازیکنانی بودند که باز هم دوست داشتند که او در تیم بماند.
مورینیو رئال را ترک کرد و حالا زمان تغییر بود. سران باشگاه با درس گرفتن از گذشته و برای جلوگیری از تکرار اشتباهات پیشین، خیلی سریع و بدون شک و تردید جانشین وی را معرفی کردند و آن شخص کسی نبود جز سرمربی پر افتخار و با تجربه ایتالیایی یعنی کارلو آنجلوتی.
اولین تفاوت خیلی زود احساس شد. مورینیو همیشه دوست داشت کنترل تمامی قسمت های باشگاه چه فنی و چه غیر فنی را در اختیار داشته باشد اما کارلتو فقط به درون ساختار تیمش و مسائل فنی توجه می کرد، کاری که او پیش تر در میلان و پی اس جی انجام داده بود. در گذشته کارلتو می توان این موضوع را فهمید که او تجربه کار در سخت ترین شرایط را دارد. مرد ایتالیایی در اولین مصاحبه اش درباره فشار ها چنین گفت: "در یک باشگاه تنها فشار موجود از طرف رسانه ها و هواداران نیست، بلکه بازیکنانی هم که بازی نمی کنند از شرایط راضی نیستد و همین موضوع باعث ایجاد حاشیه می کند که کاملا اشتباه است. من فکر کی کنم وقتی شما هدایت باشگاه هایی مثل رئال یا میلان را بر عهده می گیرید، احساس متفاوت بودن می کنید. حسی که من در میلان داشتم مطمئن هستم که در اینجا نیز خواهم داشت. در باشگاه های بزرگ فشارهای وارده نیز بزرگتر و بیشتر می شود."

رئال مادرید از زمان ورود آنجلوتی کمتر خبرساز شده است و به نظر می رسد که مرد ایتالیایی تیمی متحد درست کرده است، مسئله ای که در زمان مورینیو چنین نبود و هر روز اخبار زیادی از این باشگاه به گوش می رسید. یکی از بارزترین نکات، موضوع نیمکت نشینی کاسیاس و برخورد این دو مربی با این مسئله بود. ایکر کاسیاس زمانی که مورینیو او را بر روی نیمکت قرار داد بسیار ناراحت بود. او در این باره به FIFA.com گفت: "در آن زمان بسیار رنج کشیدم و گریه کردم و شب ها بسیار کم می خوابیدم." اما آنجلوتی با وجود انتخاب لوپز به عنوان دروازه بان در لالیگا رویه ای دیگر پیش گرفت. او در مصاحبه ای گفت: "من به ایکر تبریک می گویم. او سزاوار این رکوردشکنی ها و پیروزی ها است. خیلی خوشحالیم که او با ماست و به ما کمک می کند. ما در حال حاضر دو دروازه بان کاملا آماده داریم." همین صحبت ها کافی بود تا بشود فهمید او مردی صلح طلب است و سعی دارد کاسیاس را به عنوان کاپیتان تیم و بخش مهمی از تیم جلوه دهد نه این که به هر شکلی شده بخواهد قدرت و ریاست خود را به همه نشان دهد. 

جدا از مسائل حاشیه ای از لحاظ فنی نیز روش کارلتو با آقای خاص تفاوت دارد. تیم تحت نظر او وسیع تر، با حوصله بیشتر و با درصد مالیکت توپ به مراتب بالاتر نسبت به تیم فصل های قبل بازی می کند.
وبسایت Whoscored.com میانگین درصد مالکیت توپ رئال مادرید در این فصل را 59.5 درصد اعلام کرده است، در صورتی که این عدد فصل گذشته 55.7 درصد بود. به نظر می رسد کارلو آنجلوتی درون تیم و دور از حواشی های موجود رابطه بسیار صمیمی و خوبی با بازیکنان دارد که این موضوع در صحبت های او نیز مشخص است. 
"من از آن دسته مربیانی نیستم که بگویم این کار را باید بکنید و این کار را نباید بکنید، چون من می گویم. من دوست دارم رابطه ام با همه در یک سطح خوب باشد. درهای دفتر من همیشه به روی همه برای بیان مشکلات باز است. من اعتقاد به قدرت و تصمیم گیرنده مطلق ندارم اما به دیسیپلین و نظم خاصی معتقدم که هیشه با احترام متقابل همراه است."

به هر شکل که بود دوره مورینیو در رئال مادرید به پایان رسید و دوره کارلو آنجلوتی فرا رسید. هیچ اشکالی بر مورینیو و روش کاری اش وارد نیست چون او یکی از بهنرین مربیان حال حاضر جهان است، اما چیزی که واضح است این است که کارلو آنجلوتی دقیقا همان گزینه ای بود که کهکشانی ها لازم داشتند و می شود این موضوع را از نتایج درخشان، جو آرام و بازی زیبای تیم پرطرفدار اسپانیایی فهمید.



Hossein بازدید : 17 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


كارلو آنجلوتی در مورد چمپیونزلیگ گفت :"‌مدتهاست صحبت از تعادل می كنم . بازیكنان حالا می خواهند كه از جام ها بشنوند . جامهای مثل چمپیونزلیگ یك وسوسا روحی است . به نظرم این یك انگیزه برای همه است . "‌
وی در مورد خسه گفت :"صحبت از رسیدن خسه به جام جهانی زیاده خواهی نیست . "‌و در بخش دیگری از این مصاحبه كه از كانال پلاس پخش خواهد شد هم گفت :"‌هفت ماه تلاش كردیم كه یك اساس منسجم را بسازیم .

حالا می توانیم بدرخشیم و به جلو حركت كنیم . "
وی در مورد تاتا گفت :"‌خیلی خوب كار كرده است . نحوه آرامش و صحبت كردنش را دوست دارم . به دنبال جنجال نیست و صلاح تیمش را می خواهد . " و در مورد اتلتیكو گفت :" مثل دوران بازیگری سیمئونه است ،‌یك تیم جنگنده . " ‌

shervin بازدید : 19 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل الچه در هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت: درباره اينکه کدام بازيکنان در ترکيب اصلي قرار بگيرند، مطمئن نيستم اما بايد منتظر نظر کميته انضباظي در خصوص محروميت رونالدو باشيم. آسير ايارامندي به جاي مودريچ بازي مي‌کند و واران نيز به جاي راموس به ميدان مي‌رود.

وي در پاسخ به اينکه آيا کورتوئيس به رئال مادريد مي‌آيد، گفت: نه. من فکر مي‌کنم دو دروازه‌بان بسيار خوب دارم، بنابراين نياز به يک دروازه‌بان ديگر نداريم. مطمئنا او دروازه‌بان بسيار خوبي است اما در اين پست ما نيروهاي خوبي داريم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: فکر نمي‌کنم منطقي باشد که خيلي منتظر بمانيم زيرا ما درخواست تجديد نظر را در زمان خوبي فرستاديم اما کاغذبازي زمان مي‌برد و ما نمي‌توانيم جز انتظار کاري انجام دهيم. اميدوارم پيش از تصميم‌‌گيري براي ترکيب اصلي اين رأي اعلام شود. فکر مي‌کنم کريستيانو بازي خواهد کرد. باورکردني نيست که براي کاري که مقابل بيلبائو انجام داد سه جلسه محروم شود.

وي اضافه کرد: نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد. روي هدف خودمان که پيروزي و کسب سه امتياز است، تمرکز کرده‌ايم. الچه تيمي است که مي‌تواند براي ما مشکل ساز شود بنابراين بايد مثل هميشه تمرکز کنيم و هرکاري براي پيروزي انجام دهيم.

آنچلوتي گفت: فکر نمي‌کنم در يک سوم پاياني ليگ شرايط بدني بازيکنان مشکلي داشته باشد اما بايد دقت کنيم زيرا بازي‌هاي زيادي باقي مانده است و همه آنها مهم هستند. از نظر شرايط بدني بازيکنان نگران آينده نيستم. در شرايط خوبي هستيم و مي‌توانيم به صورت چرخشي از بازيکنان استفاده کنيم تا همه آماده باشند.

وي در خصوص تاريخ فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري گفت: فکر مي‌کنم 16 آوريل زمان مناسبي براي برگزاري فينال است.

آنچلوتي تأکيد کرد: فکر مي‌کنم اتلتيکو خيلي خوب خودش را پس از شکست‌ها بازسازي کرد. آنها بازي‌ خوبي مقابل وايادوليد در لاليگا و همچنين در سن‌سيرو انجام دادند. آنها عملکرد، تمرکز و سازماندهي خوبي داشتند و عالي بازي کردند.

Hossein بازدید : 19 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)





اولین دیدار : اولین دیدار دو تیم در سال 1924 بود ، جائی که رئال 2-1 موفق به پیروزی شد .

11-2 و 8-0 : الچه سابقه شکست 8-0 و 11-2 در برابر رئال رو دارد ، شکست 11-2 سنگین ترین شکست این تیم و بهترین پیروزی رئال مادرید در لالیگا نیز حساب میشه . 

بازگشت الچه به برنابئو بعد از 25 سال : الچه سالهای زیادی در دسته پائین تر بوده و بعد از 25 سال به استادیومی باز خواهد گشت که هیچوقت در اون پیروز نشده .

خسه : در فصل پیش خسه با کاستیا دوبار با الچه بازی کرد که نتیجه اون یک تساوی و یک شکست بود . 

ایارامندی : ایارامندی اولین بازی خودش رو در مقابل الچه با پیراهن سوسیداد انجام داد. 

بازی رفت : در دیدار رفت رئال مادرید با گل دیر هنگام رونالدو موفق به شکست الچه شد
Hossein بازدید : 22 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)



فینال کوپا دل ری این فصل روز چهارشنبه، 16 آوریل و در ساعت 21:30 [به وقت محلی] در ورزشگاه مستایا برگراز خواهد شد.

این تصمیم بعد از ملاقات میان اعضای فدارسیون فوتبال (RFEF) و نمایندگان رئال مادرید و بارسلونا اتخاذ شد. پیش از این دیدار فینال برای تاریخ 19 آوریل برنامه ریزی شده بود.

قیمت بلیط های این دیدار بین 45 الی 340 یورو خواهد بود – 25% ارزان تر از فینال سال گذشته – و هر باشگاه تنها می تواند 19,350 به فروش برساند.

از آنجا که دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در تاریخ های 22 و 23 آوریل برگزار خواهد شد، و دو باشگاه بعد از برگزاری فینال جام حذفی باید در لالیگاه هم به میدان بروند، لذا در صورت صعود این دو تیم به جمع 4 تیم برتر اروپا، 2 بازی از هفته 34 لالیگا به تاریخ 7 می (ما بین هفته 36 و 37) موکول خواهد شد.

در هفته 34 ام بارسلونا باید با اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید با وایادولید روبرو شوند.

Hossein بازدید : 18 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

خبرنگار در حدود یک ساعت را با کارلو آنچلوتی گذراندند تا این مربی‌ ایتالیایی، در مورد اوایل کار، متد‌های کاری و وظایفی که از وی و همکارانش انتظار می‌‌رود توضیح دهد.


به گزارش AS, این مربی‌ در مورد برنامه روزانه‌اش می‌‌گوید:" معمولا ساعت ۹:۳۰ به اینجا(والدیباس) می‌آیم و تقریبا ساعت ۱۸:۳۰ یا ۱۹:۰۰ اینجا را ترک می‌‌کنم."


این مربی‌ یک ساعت و نیم را پیش از تمرینات با تیم فنی خود می‌‌گذارند. وی ادامه می‌‌دهد:" ما به اینکه چه کسی‌ برای بازی آینده آماده تر است نگاه می‌‌کنیم و تمرینات آماده سازی را بر اساس بازیکنانی که داریم خواهیم چید. بخش اصلی‌ تمرینات هم کار با توپ است."

بعد از آن بازیکنان خودشان تصمیم خواهند گرفت که صبحانه و یا ناهار را در والدیباس صرف خواهند کرد یا به جای دیگری خواهند رفت:" چیزی که بازیکنان می‌‌خورند بسیار مهم است"

البته در این بین بازیکنانی نیز هستند که در شهر ورزشی رئال مادرید خواهند ماند و جدا از تمرینات تیمی، به آب درمانی خواهند پرداخت که شامل حضور در حمام‌های آب سرد و گرم است.

خبرنگاران از سیستم چرخشی انتخاب کاسیاس و لوپز در درون دروازه پرسیدند و همچنین نظر آنچلوتی را در مورد اینکه آیا احتمال دارد پس از رسیدن کاسیاس به فینال چمپیونزلیگ، این دروازه بان در لالیگا هم شانس حضور داشته باشد یا نه هم پرسیدند که وی جواب داد:" من شانس حضور کاسیاس در یک و یا دو بازی لیگ را ۰% نمی‌‌دانم. اگر به فینال چمپیونزلیگ برسیم در این مورد صحبت خواهیم کرد."

آنچلوتی می‌‌گوید وظیفه پاول کلمنت دستیار وی ، تعریف کردن اشکال مختلف تمرینی است که در هر جلسه باید ارائه شود آن هم زمانی‌ که زین الدین زیدان با هر بازیکن به شکل جداگانه به مسائل تکنیکی‌ می‌‌پردازد.

کارلتو می‌‌گوید معمولا به هیچکدام از بازیکنان پیش از هر بازی نمی‌‌گوید که در ترکیب خواهند بود یا خیر:" معمولا چیزی به آنها نمی‌‌گویم. فقط زمانی‌ تصمیم می‌‌گیرم که بازیکنی نیاز به استراحت داشته باشد و به شکل نرمال در ترکیب تیم جا نداشته باشد."

با این حال وی تاکید می‌‌کند که در اتاقش به روی بازیکنان همواره باز است:" با این حال آنها اگر مشکلی‌ داشته باشند فقط کافی‌ است کمی‌ خود را تکان دهند و به اتاق من بیایند."

این مربی‌ ایتالیایی می‌‌گوید از خوزه مورینیو هیچ اطلاعاتی‌ در مورد رختکن دریافت نکرده است:" رابطه ما در همان سطح همیشگی‌ است. من از آن نوع مربیانی نیستم که با آهن داغ مدیریت کنم. من نظم دارم و رمز کارم هم نزدیکی‌ و احترام است."

Hossein بازدید : 22 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


بالاخره زمانش رسیده كه آنجلوتی در این مقطع حساس فصل ، دفاع راست اصلی خود را انتخاب كند .

در حقیقت با توجه به در پیش بودن بازی شالكه در چمپیونزلیگ ،‌اتلتیكو و بارسا در لالیگا ،‌كلیدی است كه بالاخره كارلو مشخص كند كه آربلوا را برای بازیهای بزرگ می خواهد یا كارواخال .

در حال حاضر آنجلوتی به آربلوا بیشتر در كوپا فرصت داده است و كارواخلا در بازیهای لالیگا فیكس بوده است . حالا باید دید كه كدامشان قرار است كه در این  مقطع حساس فیكس باشند .

Hossein بازدید : 18 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

آنجلوتی در مصاحبه با مطبوعات اسپانیا اعلام كرد كه اگر رئال به فینال چمپیونزلیگ برسد ،‌احتمال دارد كه ایكر در هفته های پایانی لالیگا بازی كند .


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7107/news/thumbnail/368099_heroa.jpg?itok=bH51LE5z

وی گفت :"‌احتمال حضور ایكر در یك یا دو بازی لالیگا را رد نمی كنم . اگر به فینال چمپیونزلیگ برسیم ، در این باره بحث خواهیم كرد. "


وی در مورد زندگی روزمره خود در رئال گفت :"‌معمولا ساعت نه و نیم صبح می رسم ،‌تا ساعت شش یا هفت بعد از ظهر می مانم . ما با باقی كادر فنی نگاه می كنیم كه چه كسی آماده است و بر اساس بازیكنانی كه داریم ،‌تمرین را می چینیم . بیشتر تمریناتمان با توپ هستند . "

وی در مورد غذای بازیكنانش گفت :"‌ آن چیزی كه می خورند خیلی مهم است . برخی بازیكنان هم به خاطر تمرینات غیر اجباری می مانند تا در تمرینات دوش آب گرم – سرد شركت كنند . "

كارلو در مورد نقش پل كلمنت هم گفت كه او سبك های مختلف تمرین را انتخبا می كند و زیدان به بازیكنان در مورد نكات فنی توصیه می دهد . ‌"

كارلو گفت كه بازیكنانش نمی گوید كه فیكس هستند یا خیر :" معمولا هیچ چیز به آنها نمی گویم . فقط اگر قرار باشد یك بازیكن اصلی استراحت كند یا كسی كه معمولا بازی نمی كند ،‌در تركیب قرار گیرد ،‌اطلاع می دهم . البته به طور مداوئم با بازیكنان در ارتباط هستم و درهای دفترم به رویشان باز است اما آنها فقط زمانی می آیند كه مشكلی باشد . "

وی گفت كه تماسی با مورینیو نداشته است :"‌رابطه هایم همیشه یكسان هستند . فردی نیستم كه بخواهم با مشت آهنین با بقیه برخورد كنم . باید نظم داشت ، یك رمز برای احترام و وفاداری . "

Hossein بازدید : 19 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


هیچ پایانی بر مشکلات مصدومیت شالکه وجود ندارد – درست بعد از بازگشت اخیر هونتلار، ینس کلر فهمید که برای چند هفته آینده گزینه اول خود در دفاع راست، یعنی آتسوتو یوشیدا را در اختیار نخواهد داشت.

یوشیدا در جریان پیروزی 2 - 0 شالکه مقابل هانوفر، از ناحیه ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده است، که شامل تاندون پای او نیز می شود. در اسکن MRI یک پارگی در ماهیچه پای او مشاهده شد که به معنای دوری 3 الی 4 هفته ای این بازیکن خواهد بود.

یوشیدا در دیدار چارشنبه هفته آینده تیمش مقابل رئال مادرید حضور نخواهد داشت و احتمالاً دیدار برگشت مقابل این تیم در ورزشگاه برنابئو را هم از دست خواهد داد [18 مارچ].

کلر هیچ گزینه دیگر جز تیم هوگلند ندارد، بازیکنانی که به خاطر مشکلات متعدد در زانوی خود، در این فصل تنها 6 بار برای تیمش به میدان رفته است – و تنها در 3 بازی فیکس بوده است.

البته خبرهای خوشی هم برای سرمربی شالکه وجود دارد، و آن ریکاوری کاپیتان بندیکت هوودس است، کسی که به طرز معجزه آسایی از مصدومیت پارگی ماهیچه رهایی یافت و به موقع برای مقابله با شاگردان آنچلوتی آماده خواهد بود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 3,823
  • بازدید کلی : 10,011
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30