loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
mil@d بازدید : 34 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6-1 تیم شالکه را مغلوب کند و قدم بزرگی برای صعود بردارد. گل های کهکشانی ها را در این دیدار رونالدو (2بار)، بیل (2بار) و بنزما (2بار) به ثمر رساندند.

پس از پایان مسابقه کریستیانو رونالدو در مصاحبه با +Canal درباره این بازی به گفتگو پرداخت:

شرایط تیم و مسابقه

"من فکر می کنم تیم بازی های خوب در این فصل زیاد داشته است و این بازی یکی از آن هاست. شالکه در روز خوب خود نبود و ما اجازه ندادیم که آن ها فوتبالشان را بازی کنند. از این برد خوشحال هسنیم چون که به مرحله بعد بسیار نزدیک شدیم."

زدن 6 گل توسط مثلث بیل، بنزما و رونالدو

"هر سه ما امشب خوب بازی کردیم و آماده بودیم، نه فقط ما که گل زدیم بلکه تمامی بازیکنان از ایکر گرفته تا مدافعین و هافبک ها همه وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما در روز خوب خود بودیم و همین عامل باعث پیروزی پر گل شد."

زدن گل های بیشتر

"همانطور که گفتم دروازه بان آن ها در بعضی از صحنه ها عالی بود، ولی من در نیمه دوم دست نکشیدم و با کمک هم تیمی هایم توانستم دو گل به ثمر برسانم."

محرومیت

"اتفاقی بود که افتاد و گذشت. من نا امید و ناراحت بودم چون سزاوار سه جلسه محرومیت نبودم اما در حال حاضر کاملا خوشحال هستم."

آمادگی برای دربی

"ما کاملا باانگیزه هستیم. ما رئال مادرید هستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در ویسنته کالدرون می کنیم."


mil@d بازدید : 17 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


رونالدوتا به امروز موفق شده تا 52 گل در دقایق اول تا پانزدهم بازی به ثمر برساند و در دقیقه 3 بازیها در کل 7 گل زده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، کریستیانو رونالدو حالا رکورد جالبی را به نام خودش ثبت کرده است و آن هم این است که او در تک تک دقایق بازیها، از دقیقه یک تا نود موفق به گلزنی شده است. این نتیجه تحقیقی است که توسط مجله هلندی «فوتبال اینترنشنال» به دست آمده. این مجله به طور متوسط هر هفته 800 هزار خواننده دارد و این گزارش را در صفحه توئیترش منتشر نموده است

با پنالتی دومی که کریستیانو رونالدو در بازی سه شنبه شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید مبدل به گل نمود، پازل گلزنی رونالدو در تک تک دقایق بازی ها کامل شده است . چرا که تا قبل از آن بازی ، تنها دقیقه ای که رونالدو در آن موفق به گلزنی نشده بود، دقیقه 15 بازی بود که گل دوم رئال در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی مقابل اتلتیکومادرید در دقیقه 15 بازی توسط کریس تبدیل به گل شد تا پازل او کامل شود

جالب اینجاست که رونالدوتا به امروز موفق شده تا 52 گل در دقایق اول تا پانزدهم بازی به ثمر برساند و در دقیقه 3 بازیها در کل 7 گل زده است

بازه زمانی ای که رونالدو در آن بیشترین گلها را به ثمر رسانده، 15 دقیقه پایانی بازیهاست. یعنی دقایقی که  سرنوشت بازیها رقم می خورند. رونالدو در مجموع 91 تا از گلهایش را در دقایق 75 تا 90 به ثمر رسانده و تعداد گلهایی که در وقت های اضافه ،یعنی از دقیقه 90 به بعد به ثمر رسانده، 22 گل است.

درگزارش این مجله به بررسی 405 گلی که رونالدو با پیراهن تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده پرداخته شده و آمار این گلزنی ها جالب توجه است:

گلزنی در نیمه اول : 177 گل ( 52 گل در دقایق اول تا 15) (68 گل در دقایق 16 تا 30) و 57 گل در دقایق 31 تا 45

گلزنی درنیمه دوم: 227 گل (63 گل در دقایق 46 تا 60)- 73 گل در دقایق 61 تا 75 و 91 گل در دقایق 76 تا 90 و وقت های اضافه.


mil@d بازدید : 16 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

مارسلو که در جریان تساوی تیمش مقابل بیلبائو 90 دقیقه در زمین حضور داشت، در مورد احساسات تیمش بعد از شنیدن سوت پایان بازی توضیح داد.

"ما یک امتیاز به دست آوردیم، امتیازی که به دست آوردنش در این ورزشگاه بسیار سخت است، اما ذهنیت ما پیروزی در تمام بازی هاست. این همیشه ممکن نیست و ما باید تا پایان به کار خود ادامه دهیم. اتلتیک بیلبائو تیم خوبی است اما ما بدشانس بودیم و این مایه تأسف است."

وقتی در مورد تصمیمات داوری پرسیده شد، او گفت: "سخت است که یک بازیکن را به طور ناعادلانه از دست بدهید. اخراج کریستیانو عادلانه نبود، اما من در مورد اینکه قضاوت داور خوب بود یا نه صحبتی نخواهم کرد."

او در مورد اینکه داور قبل از زدن ضربه ایستگاهی سوت پایان بازی را به صدا در آورد نیز گفت: "چنین اتفاقاتی رخ می دهد؛ آن ضربه آزاد در موقعیت خطرناکی نبود که بتواند تفاوت ها را رقم بزند."


mil@d بازدید : 18 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

سن مامس جدید هنوز با کریستیانو آشنا نشده است اما استادیوم قدیمی اتلتیک بی شک خاطراتش را به استادیوم جدیدشان منتقل کرده چرا که هوااداران اتلتیک درخشش ستاره پرتغالی را از یاد نبرده اند .کریستیانو از ۹ بازی مقابل اتلتیک ، فقط در دو تایشان گل نزده و یازده بار موفق به گلزنی شده است . اولین بازی در استادیوم اتلتیک در ژانویه ۲۰۱۰ بود که خاطرات خوشی از آن نداشت و تیمش یک بر صفر باخت و گلی نزد . اما پس از آن ستاره پرتغالی رشد کرد . در برنابئو در بازی برگشت ، سه بار به اتلتیک گل زد و رئال پنج بر یک برد . در سه بازی بعدش در زمین اتلتیک هم سه پیروزی ۳-۰ را تجربه کرد .کریستیانو فقط چهار گل تا رسیدن به پوشکاش به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال فاصله دارد .

mil@d بازدید : 21 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

انخل دیماریا

نمی خواهم به طور مستقيم بگويم اما کریستیانو ، كسی بود كه مرا متقاعد به ماندن كرد . به عنوان يک " الگو " برای من از رئال تعريف كرد و از من حمايت كرد كه بمانم . از او خيلی ممنونم ...


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 3,824
  • بازدید کلی : 10,012
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30