loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
shervin بازدید : 20 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
کارلو آنچلوتي رقابت سختي را مقابل تيم همشهري‌اش در هفته بيست و ششم لاليگا پيش‌بيني کرد اما معتقد است که هواداران شاهد بازي کثيفي از سوي دو تيم نخواهند بود. وي اظهار داشت: به اينکه واران را در ترکيب اصلي تيم قرار دهم، فکر کردم؛ چون عالي بازي مي‌کند اما هنوز درباره ترکيب اصلي تصميم نگرفته‌ام. بهترين بازيکنانم را براي اين بازي به ميدان مي‌فرستم.

 وي ادامه داد: فکر مي‌کنم بازي سختي داشته باشيم مثل همه دربي‌ها اما فکر نمي‌کنم شاهد بازي کثيفي از هر دو تيم باشيم. انتظار يک بازي سخت را دارم. تلاش مي‌کنيم برنده شويم اما براي شکست اتلتيکو بايد در بهترين شرايطمان باشيم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: حس کردن فشار قبل از اين بازي‌ها طبيعي است؛ اين مسابقه‌اي ميان دو تيم است که براي صدرنشيني مي‌جنگند. مهم اين است که چگونه اين فشار را مديريت کنيد. ما سه امتياز بالاتر از آنها هستيم اما اتلتيکو هم اين مزيت را دارد که در کالدرون بازي مي‌کند. همه ما مي‌دانيم که هواداران در خانه چطور از اين تيم حمايت مي‌کنند.

وي اضافه کرد: بايد در حمله و دفاع بهترين باشيم و با شجاعت و شخصيت بازي کنيم. براي برنده شدن بايد در همه چيز بهتر از اتلتيکو باشيم. فصل خيلي طولاني است. اين بازي بسيار مهمي است و اين فرصت را داريم که اختلافمان را با اتلتيکو به 6 امتياز برسانيم.

آنچلوتي گفت: سيمئونه کارش را عالي انجام مي‌دهد. اتلتيکو در چند سال گذشته در حضور او افتخارات زيادي به دست آورده است. آنها هويت مشخصي در شيوه بازي خود دارند که همه نشان‌دهنده اين است که سيمئونه چگونه کار مي‌کند.

وي تأکيد کرد: فرمول واحدي نداريم. بازيکناني دارم که اهميت سخت‌کوشي را مي‌دانند و عالي کار مي‌کنند. بايد دقيق باشيم؛ در فوتبال همه‌چيز ممکن است هر روز تغيير کند. بايد براي ادامه اين وضعيت فداکاري کنيم.

آنچلوتي در خصوص آمار نتايج رئال در کالدرون گفت: فکر نمي‌کنم اين آمار در اين مسابقات به حساب بيايد. مادريد مدت‌ها در آلمان پيروز نشده بود اما ما توانستيم مقابل شالکه به برتري برسيم. آمار از نظر من هيچ معنايي ندارد. در مسابقات قبلي عالي بازي کرديم اما اين مسابقه‌اي متفاوت است و آمار هيچ تأثيري روي اين دربي نخواهند داشت.

Pari بازدید : 22 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
   

 رئال مادريد تمريناتش را براي دربي مادريد ادامه داد كه به استثناي سامي خديرا ، باقي نفرات رئال در ليست اين بازي  قرار گرفتند .

ليست رئال بدين شرح است : ايكر ، ديگو لوپز ، خسوس فرناندز ، آربلوا ، كارواخال ، په په ،‌راموس ، واران ، ناچو ، مارسلو ، كوئنت رائو و ژابي الونسو

Pari بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو:تیم کامل بود؛الان کاملا خوشحالم

تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 6-1 تیم شالکه را مغلوب کند و قدم بزرگی برای صعود بردارد. گل های کهکشانی ها را در این دیدار رونالدو (2بار)، بیل (2بار) و بنزما (2بار) به ثمر رساندند.

پس از پایان مسابقه کریستیانو رونالدو در مصاحبه با +Canal درباره این بازی به گفتگو پرداخت:

شرایط تیم و مسابقه

"من فکر می کنم تیم بازی های خوب در این فصل زیاد داشته است و این بازی یکی از آن هاست. شالکه در روز خوب خود نبود و ما اجازه ندادیم که آن ها فوتبالشان را بازی کنند. از این برد خوشحال هسنیم چون که به مرحله بعد بسیار نزدیک شدیم."

زدن 6 گل توسط مثلث بیل، بنزما و رونالدو

"هر سه ما امشب خوب بازی کردیم و آماده بودیم، نه فقط ما که گل زدیم بلکه تمامی بازیکنان از ایکر گرفته تا مدافعین و هافبک ها همه وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما در روز خوب خود بودیم و همین عامل باعث پیروزی پر گل شد."

زدن گل های بیشتر

"همانطور که گفتم دروازه بان آن ها در بعضی از صحنه ها عالی بود، ولی من در نیمه دوم دست نکشیدم و با کمک هم تیمی هایم توانستم دو گل به ثمر برسانم."

محرومیت

"اتفاقی بود که افتاد و گذشت. من نا امید و ناراحت بودم چون سزاوار سه جلسه محرومیت نبودم اما در حال حاضر کاملا خوشحال هستم."

آمادگی برای دربی

"ما کاملا باانگیزه هستیم. ما رئال مادرید هستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در ویسنته کالدرون می کنیم."

HASTI بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
هافبک ترک تبار اتلتیکو مادرید برای تیمش در این مسابقه شانس بیشتری نسبت به حریف قائل است.
آردا توران ستاره شماره 10 ترکیه ای اتلتیکو مادرید پیش از دیدار با تیم همشهری، در مصاحبه ای با MARCA به گفتگو پرداخت.
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user28399/news/thumbnail/1393662575_extras_noticia_foton_7_1.jpg?itok=2yRwFR-5
"تیمی که شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟ مشکل است که یک تیم را انتخاب کنم، اما چون بازی در ویسنته کالدرون است ما شانس بیشتری دارم. ما پیش از این هم این موضوع را نشان داده ایم و دو بار آن ها را شکست داده ایم. ما باید خودمان باشیم و با روحیه جنگندگی و مبارزه و بدون هیچ ترسی به مصاف آن ها برویم. آن ها بازیکنان با استعدادتری دارند ولی ما از آن ها نترس تر هستیم. تیم ما هیچ ترسی از آن ها ندارد و هم در کوپا و هم در لیگ آن ها را شکست داده است. یک بازیکن اتلتیکو مادرید نباید هیچ وقت بترسد."
HASTI بازدید : 20 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

رونالدو، زین الدین زیدان، لوئیس فیگو و پائولو مالدینی در بین اسطوره هایی هستند که قرار است در دیداری خیریه در سوئیس به میدان بروند.

این بازی قرار است بین دو تیم یاران رونالدو و زیدان مقابل باشگاه یانگ بویز در سوئیس برگزار شود و عواید حاصل از آن برای کمک به بازماندگان طوفان هایان در فیلیپین هزینه خواهد شد.

این بازی 4 مارس (13 اسفند 1392) در ورزشگاه ملی سوئیس در شهر برن برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن همچنان ادامه دارد. بازیکنانی که قرار است برای تیم یاران رونالدو و زیدان به میدان برود به شرح زیر است:

دروازه بانان: کارلو کودیچینی (ایتالیا)، آنتونیوس نیکوپولیدیس (یونان)

مدافعان: پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو، جیان لوکا زامبروتا (ایتالیا)، فرناندو هیرو، میشل سالگادو (اسپانیا)، جیمی کرگر (انگلیس)، پائولو فریرا، فرناندو کوتو (پرتغال)

هافبک ها: زین الدین زیدان، پاتریک ویه را، روبرت پیرس، کریستین کارمبئو (فرانسه)، لوئیس فیگو، پائولو سوزا (پرتغال)، پاول ندود (جمهوری چک)، فردریک لیونگبرگ (سوئد)، گایسکا مندیتا (اسپانیا)، گنارو گتوزو (ایتالیا)، رونالد دی بوئر (هلند)، سانتیاگو سولاری (آرژانتین)، هیدتوشی ناکاتا (ژاپن)، استیو مک منمن (انگلیس)

مهاجمان: رونالدو، مارتا، جیوانی البر (برزیل)، داوور شوکر (کرواسی)، هاکان شوکور (ترکیه)، یوری ژورکائف (فرانسه)، کریستین ویه ری (ایتالیا)، نونو گومژ (پرتغال)

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 3,798
  • بازدید کلی : 9,986
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30