loading...
وب سایت هوادارن کریس رونالدو | C.R.7
shervin بازدید : 20 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
سرخيو راموس بر اين باور است که کارلوس دلگادو فريرو، داور دربي شب گذشته مادريد در اعلام نکردن پنالتي به سود اتلتيکو مادريد، تصميم درستي گرفته است.

وي اظهار داشت: فوتبال همين است. هزاران پنالتي گرفته مي‌شود و همين تعداد هم گرفته نمي‌شود؛ اين به داور بستگي دارد. من نبايد قضاوت کنم اما فکر نمي‌کنم آن صحنه پنالتي بوده باشد.

راموس گفت: شايد بازي را خيلي ساده گرفتيم و پس از گل اول خيلي خيالمان راحت شد. تيم با جنگندگي بيشتري در نيمه دوم به زمين آمد. تيم 90 دقيقه جنگيد.

وي ادامه داد: هنوز سه امتياز جلوتر از اتلتيکو هستيم و بايد همچنان پيشرفت کنيم و امتياز بگيريم. مي‌توانستيم نتيجه بهتري بگيريم زيرا در نيمه دوم بر بازي مسلط بوديم و شايسته اين بوديم که گل‌هاي بيشتري بزنيم. اتلتيکو رقيب قدرتمندي است؛ آنها تيم بسيار سرسختي هستند.

shervin بازدید : 20 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
در دربي شهر مادريد که در چارچوب رقابتهاي هفته بيست و ششم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا) بين دو تيم همشهري رئال مادريد و اتلتيکومادريد برگزار شد ، دو تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي دو - دو رضايت دادند.

آنچلوتي در کنفرانس خبري گفت:«يک امتياز هم يک امتياز است. ما بايد به يک امتياز اين ديدار راضي باشيم زيرا بازي بسيار مشکل بود.ما تلاش کرديم بازي خوبي ارائه کنيم اما اين کار ساده اي نبود.»

اين در حالي است که کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد با گل دقايق پاياني خود ، رئال مادريد را از شکست برابر اتلتيکومادريد رقيب سنتي اين تيم نجات داد تا اين تيم همچنان با 64 امتياز صدر نشين لاليگا باشد.

آنچلوتي خاطر نشان کرد:«ما در حالي موفق به کسب تساوي شديم که به شکست نزديک بوديم.در کل مي توانيم از اين نتيجه راضي باشيم،‌ زيرا اتلتيکو مادريد يک تيم بسيار خوب به ويژه در خانه است.اين تيم با رئال فاصله سه امتيازي دارد و ما با اين تساوي جايگاه صدر جدولي خود را حفظ مي کنيم.»

Hossein بازدید : 23 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)

كارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید پس از تساوی در ویسنته كالدرون گفت :"‌اتلتیكو بازی را به خشونت كشید ."


یك امتیاز :"‌بازی مشكلی بود . ما می خواستیم بازی كنیم اما اتلتیكو آن را به خشونت كشاند و آسان نبود كه از آن خارج شویم . در اواخر كار ،  شروع به بازی كردن كردیم و موقعیت های زیادی داشتیم . آنها می خواستنتذ بازی را به خشونت بكشند و این به ضرر ما شد . باید فقط به فوتبال فكر می كردیم ، نه چیز های دیگر . در نیمه دوم هم همین كار را كردیم . "‌
Hossein بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
در حساس‌ترين مسابقه از هفته بيست و ششم لاليگا اسپانيا، تيم‌هاي فوتبال اتلتيکو مادريد و رئال مادريد در دربي پايتخت اسپانيا به ميزباني اتلتيکو و در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

به گزارش فارس، گل اول اين ديدار را خيلي زود و در دقيقه 3 کريم بنزما وارد دروازه اتلتيکو کرد اما شاگردان اتلتيکو مادريد در ادامه و در همان نيمه نخست و در دقايق 28 توسط کوکه و 45 توسط گابي به گل رسيدند تا نيمه اول با برتري 2 بر يک ميزبان خاتمه يابد.

اما در نيمه دوم پس از از دست رفتن چند موقعيت گل توسط ديه‌گو کاستا، رئال فشار حملات خود را زياد کرد تا اينکه در دقيقه 82 روي اشتباه دفاع اتلتيکو، کريستيانو رونالدو موفق به گلزني شد تا نتيجه 2 بر 2 مساوي شود.

رئال با اين تساوي 64 امتيازي شد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد و اتلتيکو مادريد به امتياز 61 رسيد و موقتا به رده دوم رفت.

همچنين از ساعت 23:30 امشب بارسلونا در نوکمپ ميزبان آلمريا است و رايو والکانو از والنسيا پذيرايي مي‌کند، همچنين از ساعت 21:30 سويا ميزبان رئال سوسيداد است.

Hossein بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
DIEGO COSTA VS CRISTIANO RONALDO

Atletico Madrid CLUB Real Madrid
36 in all competitions GAMES 33 in all competitons
27 GOALS
36
4 PENALTIES 8
9 LEFT FOOT 5
16 RIGHT 27
2 HEADERS 4
1 OUTSIDE BOX 4
7 OPENING GOAL 10
7 WINNING GOAL 5
3 VS TOP FOUR 2
5 ASSISTS 14
3033 TOTAL MINS 2873
112.33 MINS PER GOAL 79.81
Hossein بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

دیگو سیمئونه در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: شانس پیروزی با تیمی است که صدرنشین است. این منطقی است که تیمی که در صدر جدول است؛ تیم بهتری است. می‌توانید هرچقدر که می‌توانید حرف‌های زیبا بزنید اما این عمل به حساب می‌آید نه حرف. می‌توانیم بگوییم مقابل مادریدی‌ به میدان می‌رویم که در بهترین شرایطش است. مادرید پس از یک عملکرد فوق‌العاده در لیگ قهرمانان به این مسابقه می‌آید. آنها صدرنشین هستند و شرایط بسیار خوبی دارند. در حال حاضر مادرید ترسناک‌ترین تیم اروپا است.

وی ادامه داد: بهترین مسئله در مورد رئال این است که آنها متحد هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. اگر با تمرکز و هجومی بازی کنیم، شانس پیروزی خواهیم داشت. به مصاف یکی از رقیبان اصلیمان می‌رویم؛ تیمی که از نوامبر یا دسامبر شکوفا شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: به میدان رفتن پس از شکست همیشه سخت است فقط امیدواریم که بتوانیم خودمان را بازسازی کنیم و در یک بازی دیگر امتیاز بگیریم تا به جمع تیم‌های صدرنشین برگردیم. یک هفته زمان داشتیم تا خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. زمان داشتیم تا تمام ناراحتی و عصبانیت ما ناپدید شود و اکنون خوش‌بینی و توقعات به تیم برگشته است.

وی اضافه کرد: می‌دانستیم که رقابت سختی در پیش خواهیم داشت اما مهم این است که فصل را چگونه به پایان ببریم. نه تنها به حال فکر می‌کنیم؛ بلکه می‌دانیم بازی‌های آینده چه قدر مهم هستند. امیدواریم که بهترین عملکردمان را در بازی‌های پایانی داشته باشیم.

Hossein بازدید : 20 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
رئال مادرید بازی به بازی بهتر می‌‌شود. کارلو آنچلوتی نه تنها خط حمله آتشین خود را در اختیار دارد که خط دفاعی وی هم آماده است. رئال در چهار بازی خارج از خانه خود در تمامی‌ رقابت‌ها تنها یک گل خورده است. این در حالی‌ است که آنها در این چهار بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده اند.
ترکیب بنزما، بیل و رونالدو که روزنامه مارکا به آنها لقب" BBC" داده است، به خوبی‌ در چهارشنبه شب درخشیدند. آنها در اروپا بهترین خط حمله را دارند و حتما برای دفاع اتلتیکو دردسر ساز خواهند بود.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لالیـگا ؟؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 3,882
  • بازدید کلی : 10,070
  • کدهای اختصاصی
    بازی بعدی

     رئال مادرید - 2014 - madridiha.ir

    اتلتیکومادرید  - 2014 - madridiha.ir

    فصل» 2013- 2014

    بازی» جام حذفی

    مرحله » 1/4 نهایی ، بازی رفت

    روز و تاریخ » چهارشنبه مورخ 16 بهمن 92

    داور بازی» ؟

    مکان بازی» سانتیاگوبرنابئو

    زمان بازی» 22:30